Hlavním úkolem Elfyna Evanse pro tuto sezonu je zabojovat v šampionátu WRC2 o titul proti Škodám Fabia R5. Kromě toho ale, dle informací 'Autonews Magazine' nasadí M-Sport Velšana i do sedmi soutěží s Fordem Fiesta WRC.
Sezonu začne na Monte Carlu s Fordem Fiesta R5 s inovovaným motorem (nárůst 32 koňských sil a 56 Nm). Dále jej čeká se stejným autem start ve Švédsku. Kolem března navíc přijde i aerodynamické vylepšení vozu. O těchto skutečnostech jsme Vás již informovali.
Novinkou je však skutečnost, že na Rally Mexiko by se měl Elfyn Evans vrátit do Fordu Fiesta RS WRC, se kterým jezdil v sezoně 2015 a 2014. Jeho letošní program má totiž obsahovat 7 soutěží ve WRC2 s Fiestou R5 a 7 soutěží s Fiestou RS WRC.
Po odchodu Dana Barritta na místo spolujezdce usedne nově Brit Craig Parry. Ten zatím trávil většinu své profesní kariéry vedle Toma Cavea. Takto obsáhlý program je poměrně překvapivý, protože se obecně počítalo s tím, že kolem podzimu (kdy je kalendář hodně plný) M-Sport Evanse bude využívat jako testovacího jezdce pro nový Ford dle pravidel 2017.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.