Hlavním úkolem Elfyna Evanse pro tuto sezonu je zabojovat v šampionátu WRC2 o titul proti Škodám Fabia R5. Kromě toho ale, dle informací 'Autonews Magazine' nasadí M-Sport Velšana i do sedmi soutěží s Fordem Fiesta WRC.
Sezonu začne na Monte Carlu s Fordem Fiesta R5 s inovovaným motorem (nárůst 32 koňských sil a 56 Nm). Dále jej čeká se stejným autem start ve Švédsku. Kolem března navíc přijde i aerodynamické vylepšení vozu. O těchto skutečnostech jsme Vás již informovali.
Novinkou je však skutečnost, že na Rally Mexiko by se měl Elfyn Evans vrátit do Fordu Fiesta RS WRC, se kterým jezdil v sezoně 2015 a 2014. Jeho letošní program má totiž obsahovat 7 soutěží ve WRC2 s Fiestou R5 a 7 soutěží s Fiestou RS WRC.
Po odchodu Dana Barritta na místo spolujezdce usedne nově Brit Craig Parry. Ten zatím trávil většinu své profesní kariéry vedle Toma Cavea. Takto obsáhlý program je poměrně překvapivý, protože se obecně počítalo s tím, že kolem podzimu (kdy je kalendář hodně plný) M-Sport Evanse bude využívat jako testovacího jezdce pro nový Ford dle pravidel 2017.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.