Hlavním úkolem Elfyna Evanse pro tuto sezonu je zabojovat v šampionátu WRC2 o titul proti Škodám Fabia R5. Kromě toho ale, dle informací 'Autonews Magazine' nasadí M-Sport Velšana i do sedmi soutěží s Fordem Fiesta WRC.
Sezonu začne na Monte Carlu s Fordem Fiesta R5 s inovovaným motorem (nárůst 32 koňských sil a 56 Nm). Dále jej čeká se stejným autem start ve Švédsku. Kolem března navíc přijde i aerodynamické vylepšení vozu. O těchto skutečnostech jsme Vás již informovali.
Novinkou je však skutečnost, že na Rally Mexiko by se měl Elfyn Evans vrátit do Fordu Fiesta RS WRC, se kterým jezdil v sezoně 2015 a 2014. Jeho letošní program má totiž obsahovat 7 soutěží ve WRC2 s Fiestou R5 a 7 soutěží s Fiestou RS WRC.
Po odchodu Dana Barritta na místo spolujezdce usedne nově Brit Craig Parry. Ten zatím trávil většinu své profesní kariéry vedle Toma Cavea. Takto obsáhlý program je poměrně překvapivý, protože se obecně počítalo s tím, že kolem podzimu (kdy je kalendář hodně plný) M-Sport Evanse bude využívat jako testovacího jezdce pro nový Ford dle pravidel 2017.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?