Aktuálně bojuje Yazeed Al-Rajhi na Dakaru s Toyotou Hilux V8 týmu Overdrive. Svoji sezonu WRC pak začne jezdec ze Saudské Arabie ve Švédsku.
Před startem na zimní klasice jej čeká test vozu Fordu Fiesta RS WRC na Arctic Rally (28. - 30. ledna). O servis vozu se bude starat MY Racing pod vedením Sandrine Wansona. Ve WRC2 jezdil Yazeed Al-Rajhi předchozí 4 roky.
Jeho cílem je měřit se s dalšími soukromníky v šampionátu, Martinem Prokopem a Lorenzem Bertellim. Celkem jej letos uvidíme na 7 soutěžích. Po Švédsku se vydá do Portugalska, na Sardinii, do Finska, Polska, Walesu a Austrálie.
"Chtěl jsem si někdy vyzkoušet, jaké to je sedět ve voze WRC, a také zjistit, jak na tom jsem. Na mém týmu, spolujezdci (Michael Orr) nebo pneumatikách (Michelin) se nic nemění. Jde mi především o to se dále rozvíjet a zlepšovat," řekl jezdec.
Programem ve WRC to ale nekončí, během roku se chce věnovat i startům s Toyotou Hilux V8 nebo Hummerem po Robby Gordonovi na vytrvalostních soutěžích. "S Timo Gottschalkem pojedeme po Dakaru dalších 7 vytrvalostních soutěží včetně Silk Way Rally. Budu mít tedy co dělat," zakončil Al-Rajhi, který naopak zredukuje své starty v jeho domácím šampionát na Blízkém východě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?