Aktuálně bojuje Yazeed Al-Rajhi na Dakaru s Toyotou Hilux V8 týmu Overdrive. Svoji sezonu WRC pak začne jezdec ze Saudské Arabie ve Švédsku.
Před startem na zimní klasice jej čeká test vozu Fordu Fiesta RS WRC na Arctic Rally (28. - 30. ledna). O servis vozu se bude starat MY Racing pod vedením Sandrine Wansona. Ve WRC2 jezdil Yazeed Al-Rajhi předchozí 4 roky.
Jeho cílem je měřit se s dalšími soukromníky v šampionátu, Martinem Prokopem a Lorenzem Bertellim. Celkem jej letos uvidíme na 7 soutěžích. Po Švédsku se vydá do Portugalska, na Sardinii, do Finska, Polska, Walesu a Austrálie.
"Chtěl jsem si někdy vyzkoušet, jaké to je sedět ve voze WRC, a také zjistit, jak na tom jsem. Na mém týmu, spolujezdci (Michael Orr) nebo pneumatikách (Michelin) se nic nemění. Jde mi především o to se dále rozvíjet a zlepšovat," řekl jezdec.
Programem ve WRC to ale nekončí, během roku se chce věnovat i startům s Toyotou Hilux V8 nebo Hummerem po Robby Gordonovi na vytrvalostních soutěžích. "S Timo Gottschalkem pojedeme po Dakaru dalších 7 vytrvalostních soutěží včetně Silk Way Rally. Budu mít tedy co dělat," zakončil Al-Rajhi, který naopak zredukuje své starty v jeho domácím šampionát na Blízkém východě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.