Až překvapivě rychle došlo najednou ke shodě mezi FIA a týmem M-Sport v otázce možného zapsání M-Sportu mezi výrobce pro MS v rally roku 2016.
Zajímavá zpráva přišla z Paříze - M-Sport se přeci jen nechal zapsat mezi výrobce ve WRC 2016. Zároveň nominoval Madse Ostberga jako jedničku týmu. Jen připomeňme, že každý výrobce musí nominovat jednoho jezdce jako jedničku, který pak v sezoně musí za tým odjet minimálně 10 závodů ve WRC.
Kromě M-Sportu se jako výrobci nechali pro rok 2016 zapsat také Hyundai a Volkswagen. Zatímco u Volkswagenu byl jako jednička týmu nepřekvapivě nominován trojnásobný mistr světa, Sébastien Ogier, tak u Hyundai byla volba Daniho Sorda překvapením.
Po tomto rozřešení se tedy do MS mohly přihlásit také dva další týmy používající Fordy Fiesta RS WRC. Prvním z nich je DMACK World Team a druhým týmem je Yazeed Racing, který bude postaven okolo Yazeeda Al-Rajhiho. Tento jezdec ze Saúdské Arábie momentálně bojuje s Toyotou Hilux na Dakaru. Půjde pro něj o první sezonu s WRC. Pak jsou ještě přihlášeny B-týmy Hyundai a Volkswagenu.
Výrobce Vůz Jezdec Hyundai Motorsport Hyundai i20WRC NG Dani Sordo M-Sport World Rally Team Ford Fiesta RS WRC Mads Ostberg Volkswagen Motorsport Volkswagen Polo R WRC Sébastien Ogier Tým MS Vůz DMACK World Rally Team Ford Fiesta RS WRC Hyundai Motorsport N Hyundai i20WRC NG Volkswagen Motorsport II Volkswagen Polo R WRC Yazeed Racing Ford Fiesta RS WRCMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.