Žurnalista David Evans a server 'autonews-magazine.com' odhalili, že Stéphane Lefebvre už nebude navigován Stéphanem Prévotem. Novým navigátorem francouzského soutěžáka bude Gabin Moreau, který v roce 2015 navigoval Chrise Ingrama.
"Přesně tak to je," potvrzuje tuto zprávu Stéphane Prévot. "K mé nelibosti na mě sezona několika soutěží a vývoje nového auta nečeká. Mám 46 let. Rally je moje vášeň. A zároveň i mým povoláním. Ve 23 si to Sébastien [Léfebvre] zřejmě může dovolit beze mě.
Bohůžel ztratil některé ze svých podporovatelů - někoho jako je Red Bull nebo někdo podobný - s nímž jsem měl já v roce 2015 finanční smlouvu." Prévot ale věří, že se šance ještě naskytne: "Sébastien mi řekl, že o tom zkusí znovu jednat pro rok 2016 nebo 2017. Ale já opravdu nevím, jestli je to možné."
"WRC je vlak jako F1 - pouze 2 nebo 3 piloti, abyste měli závodní sedačku, musíte pořád jezdit a nebo platit... Pokud akceptujete tuto pozici [jiného navigátora], pak už bude těžké něco měnit. Navíc Stéphane se bude muset poměřovat v letošním roce s dalším mladíkem, protože Craig Breen bude mít očividně také program s DS3 WRC díky podpoře Khalida Al-Quassimiho.
Pokud jde o mě, samozřejmě že zůstanu k dispozici a připraven. Ale je jasné, že teď už je docela pozdě na to, abych získal nějaký zajímavý program." My jen dodejme, že Breen usiloval o místo u M-Sportu, dle Prévota však nakonec zůstane u PSA, kde v posledních letech jezdil v ERC s Peugeotem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.