Žurnalista David Evans a server 'autonews-magazine.com' odhalili, že Stéphane Lefebvre už nebude navigován Stéphanem Prévotem. Novým navigátorem francouzského soutěžáka bude Gabin Moreau, který v roce 2015 navigoval Chrise Ingrama.
"Přesně tak to je," potvrzuje tuto zprávu Stéphane Prévot. "K mé nelibosti na mě sezona několika soutěží a vývoje nového auta nečeká. Mám 46 let. Rally je moje vášeň. A zároveň i mým povoláním. Ve 23 si to Sébastien [Léfebvre] zřejmě může dovolit beze mě.
Bohůžel ztratil některé ze svých podporovatelů - někoho jako je Red Bull nebo někdo podobný - s nímž jsem měl já v roce 2015 finanční smlouvu." Prévot ale věří, že se šance ještě naskytne: "Sébastien mi řekl, že o tom zkusí znovu jednat pro rok 2016 nebo 2017. Ale já opravdu nevím, jestli je to možné."
"WRC je vlak jako F1 - pouze 2 nebo 3 piloti, abyste měli závodní sedačku, musíte pořád jezdit a nebo platit... Pokud akceptujete tuto pozici [jiného navigátora], pak už bude těžké něco měnit. Navíc Stéphane se bude muset poměřovat v letošním roce s dalším mladíkem, protože Craig Breen bude mít očividně také program s DS3 WRC díky podpoře Khalida Al-Quassimiho.
Pokud jde o mě, samozřejmě že zůstanu k dispozici a připraven. Ale je jasné, že teď už je docela pozdě na to, abych získal nějaký zajímavý program." My jen dodejme, že Breen usiloval o místo u M-Sportu, dle Prévota však nakonec zůstane u PSA, kde v posledních letech jezdil v ERC s Peugeotem.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.