Kris Meeke bude před koncem týdne oznámen jako tovární jezdec francouzské značky Citroën. Jezdec se značkou uzavřeli dlouholetý kontrakt na 3 roky, jak informoval britský 'Autosport'.
Citröen odhalí svůj plán během tohoto týdne. Součástí oznámení bude potvrzení prodloužení smlouvy s Krisem Meekem o další 3 roky. Francouzi navíc podpoří v příštím roce PH Sport, který na vybraných soutěžích nasadí DS 3 WRC pro Krise Meekea a Stéphana Lefebvra.
Zároveň bude během roku 2016 probíhat vývoj C3 WRC pro sezonu 2017. Smlouva mezi Meekem a Citroënem navíc zaručuje irskému jezdci tovární místo v sezoně 2017 u Citroënu.
Šéf továrního týmu, Yves Matton, redaktorům 'Motorsport News' řekl: "S Krisem jsme v závěrečných fázích jednání na toto téma, ale ještě není nic potvrzeno. Aktuálně řešíme vše kolem otázky počtu soutěží, s jakými jezdci, kdy.
Pořád ještě máme čas na to, abychom to vyřešili. V pátek je poslední možnost podat přihlášku na Rally Monte Carlo." Dotaz směřující na Stéphana Lefebvra Belgičan okomentoval slovy: "Nemohu říci víc než to, co jsem právě řekl ke Krisi."
Zprávy z Ruska hovoří o tom, že by se měly Citroëny s Meekem a Lefebvrem příští rok objevit na 10 soutěžích. Nabídka, kterou Meeke dostal od Toyoty sice měla být lukrativnější, avšak jezdec preferoval možnost jezdit v MS i v roce 2016. Tommi Mäkinen je jeho volbou zklamaný, avšak rozumí ji.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?