Volkswagen zažívá skandál s falšováním emisí, který by, dle některých novinářů, mohl mít dopad i na program koncernu ve WRC.
Je pravdou, že značky Audi a Porsche (zřejmě) v důsledku omezení investic do motorsportu zrušily nasazování třetích aut do WEC (MS ve vytrvalostních závodech) a také do 24 hodinovky v Le Mans. Také v MS v rallycrossu došlo ke sloučení dvou týmů, které nasazovaly Volkswageny, v jeden.
Co se týče automobilových soutěží, tak Volkswagen se již nechal slyšet, že i příští rok pojede se třemi vozy - německý tým hodlá ušetřit na VIP hostech a pohoštění. Podle některých by ale měl koncern ušetřit na startech továrního týmu Škoda Motorsport.
To jsou však zatím nepotvrzené zprávy. Jisté však je, že se tým z Mladé Boleslavi nechystá na lednovou Rally Monte Carlo. Naopak do Švédska by měl tým vyrazit - v Norsku již proběhlo testování, za volantem Fabie R5 se vystřídali Lappi a Tidemand.
Podle 'Rallye-Magazin' oznámí tovární tým svůj program na příští rok v lednu. Ohledně startů v APRC, kam Škoda Auto v posledních letech vysílá pravidelně své zástupce, prosákly spekulace, že by mohl značku reprezentovat Fabian Kreim, který by tak nahradil Pontuse Tidemanda. Německý mladík by měl kromě toho odjet německý šampionát a objevovat by se měl také v Rakousku.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?