Volkswagen zažívá skandál s falšováním emisí, který by, dle některých novinářů, mohl mít dopad i na program koncernu ve WRC.
Je pravdou, že značky Audi a Porsche (zřejmě) v důsledku omezení investic do motorsportu zrušily nasazování třetích aut do WEC (MS ve vytrvalostních závodech) a také do 24 hodinovky v Le Mans. Také v MS v rallycrossu došlo ke sloučení dvou týmů, které nasazovaly Volkswageny, v jeden.
Co se týče automobilových soutěží, tak Volkswagen se již nechal slyšet, že i příští rok pojede se třemi vozy - německý tým hodlá ušetřit na VIP hostech a pohoštění. Podle některých by ale měl koncern ušetřit na startech továrního týmu Škoda Motorsport.
To jsou však zatím nepotvrzené zprávy. Jisté však je, že se tým z Mladé Boleslavi nechystá na lednovou Rally Monte Carlo. Naopak do Švédska by měl tým vyrazit - v Norsku již proběhlo testování, za volantem Fabie R5 se vystřídali Lappi a Tidemand.
Podle 'Rallye-Magazin' oznámí tovární tým svůj program na příští rok v lednu. Ohledně startů v APRC, kam Škoda Auto v posledních letech vysílá pravidelně své zástupce, prosákly spekulace, že by mohl značku reprezentovat Fabian Kreim, který by tak nahradil Pontuse Tidemanda. Německý mladík by měl kromě toho odjet německý šampionát a objevovat by se měl také v Rakousku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?