Volkswagen zažívá skandál s falšováním emisí, který by, dle některých novinářů, mohl mít dopad i na program koncernu ve WRC.
Je pravdou, že značky Audi a Porsche (zřejmě) v důsledku omezení investic do motorsportu zrušily nasazování třetích aut do WEC (MS ve vytrvalostních závodech) a také do 24 hodinovky v Le Mans. Také v MS v rallycrossu došlo ke sloučení dvou týmů, které nasazovaly Volkswageny, v jeden.
Co se týče automobilových soutěží, tak Volkswagen se již nechal slyšet, že i příští rok pojede se třemi vozy - německý tým hodlá ušetřit na VIP hostech a pohoštění. Podle některých by ale měl koncern ušetřit na startech továrního týmu Škoda Motorsport.
To jsou však zatím nepotvrzené zprávy. Jisté však je, že se tým z Mladé Boleslavi nechystá na lednovou Rally Monte Carlo. Naopak do Švédska by měl tým vyrazit - v Norsku již proběhlo testování, za volantem Fabie R5 se vystřídali Lappi a Tidemand.
Podle 'Rallye-Magazin' oznámí tovární tým svůj program na příští rok v lednu. Ohledně startů v APRC, kam Škoda Auto v posledních letech vysílá pravidelně své zástupce, prosákly spekulace, že by mohl značku reprezentovat Fabian Kreim, který by tak nahradil Pontuse Tidemanda. Německý mladík by měl kromě toho odjet německý šampionát a objevovat by se měl také v Rakousku.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?