Ve středu proběhla v sídle týmu Hyundai, v německém Alzenau, prezentace nového vozu a tým také promluvil o sezoně 2016. Tým ukázal vůz i20 WRC 2016 v nových barvách a také prezentoval model i20 R5.
Nový model i20 WRC bude debutovat na Rally Monte Carlo. K dispozici však budou pouze dva vozy, za jejichž volanty se usadí Thierry Neuville a Dani Sordo. Hayden Paddon pojede s i20 WRC 2015. Od Rally Sweden už budou k dispozici tři vozy pro Sorda, Paddona i Neuvillea. Značka i příští rok přihlásí dva týmy - hlavní bude sponzorován Shellem, druhý Mobisem.
"Jde o speciální moment pro nás všechny. Nová i20 WRC je produktem roční vývojové práce a teď přišel čas zvýšit naše cíle. Chceme začít bojovat na čele. Všichni tři naši jezdci dostanou v MS rovnocenné šance. Věříme, že tohle je skvělá výchozí pozice pro naší třetí sezonu v MS. Jsem přesvědčen o tom, že máme skvělou jezdeckou sestavu - chceme toho využít jako naší přednosti," řekl Michel Nandan.
"Jezdci už mají s novým autem zkušenosti a vyjadřovali se o něm pozitivně. Naši jezdci už mají také dost zkušeností. Proto nebudeme mít pevné jezdecké složení, ale bude jej optimalizovat pro každou soutěž. Cílem bude maximalizovat naše šance v MS. Všichni tři jezdci pojedou všechny soutěže - včetně Číny."
Hyundai Motorsport také potvrdil debut nové i20 R5, která vyjede v půlce sezony. O prezentaci tohoto modelu na mezinárodních soutěžích se postará Kevin Abbring. Holanďana zároveň čeká několik soutěží za volantem i20 WRC. Dalším úkolem jezdce bude vývoj auta pro sezonu 2017.
FOTOGRAFIE i20 WRC 2016:
Zdroj foto: www.motorsport.hyundai.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.