Ve středu proběhla v sídle týmu Hyundai, v německém Alzenau, prezentace nového vozu a tým také promluvil o sezoně 2016. Tým ukázal vůz i20 WRC 2016 v nových barvách a také prezentoval model i20 R5.
Nový model i20 WRC bude debutovat na Rally Monte Carlo. K dispozici však budou pouze dva vozy, za jejichž volanty se usadí Thierry Neuville a Dani Sordo. Hayden Paddon pojede s i20 WRC 2015. Od Rally Sweden už budou k dispozici tři vozy pro Sorda, Paddona i Neuvillea. Značka i příští rok přihlásí dva týmy - hlavní bude sponzorován Shellem, druhý Mobisem.
"Jde o speciální moment pro nás všechny. Nová i20 WRC je produktem roční vývojové práce a teď přišel čas zvýšit naše cíle. Chceme začít bojovat na čele. Všichni tři naši jezdci dostanou v MS rovnocenné šance. Věříme, že tohle je skvělá výchozí pozice pro naší třetí sezonu v MS. Jsem přesvědčen o tom, že máme skvělou jezdeckou sestavu - chceme toho využít jako naší přednosti," řekl Michel Nandan.
"Jezdci už mají s novým autem zkušenosti a vyjadřovali se o něm pozitivně. Naši jezdci už mají také dost zkušeností. Proto nebudeme mít pevné jezdecké složení, ale bude jej optimalizovat pro každou soutěž. Cílem bude maximalizovat naše šance v MS. Všichni tři jezdci pojedou všechny soutěže - včetně Číny."
Hyundai Motorsport také potvrdil debut nové i20 R5, která vyjede v půlce sezony. O prezentaci tohoto modelu na mezinárodních soutěžích se postará Kevin Abbring. Holanďana zároveň čeká několik soutěží za volantem i20 WRC. Dalším úkolem jezdce bude vývoj auta pro sezonu 2017.
FOTOGRAFIE i20 WRC 2016:
Zdroj foto: www.motorsport.hyundai.com
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?