Po odchodu Ola Floeneho k Madsi Ostbergovi musel Andreas Mikkelsen před sezonou sehnat narychlo nového spolujezdce. Hledání mu nezabralo moc dlouho, dnes oznámil, že jej bude navigovat Anders Jaeger.
Andreas Mikkelsen vyrazí do sezony opět s novým spolujezdcem. Po nepovedeném spojení s Mikko Markkulou a překvapivém odchodu Oly Floeneho bude nově na sedadlo spolujezdce usedat Anders Jaeger. 26 letý navigátor seděl v minulé sezoně vedle Ole Christiana Veibyho a jezdili spolu JWRC.
I on je pod smlouvou EVEN Managementu, který se stará taktéž o aktivity trojky továrního týmu Volkswagen. EVEN Management původně plánoval postup Veibyho do WRC až v sezoně 2017. To zřejmě vysvětluje rozhodnutí Floeneho, který už jednou takto o místo přišel (před sezonou 2013) a před sezonou 2017 mu hrozil podobný scénář.
Místo u Madse Ostberga tak představovalo pro Floeneho jistotu, kterou u Andrease Mikkelsena neměl. "Dle našich jednání bylo neustále počítáno s tím, že bude vedle Andrease sedět do konce sezony 2016. Následně měl jeho místo převzít Anders [Veiby]. Všichni s tím souhlasili, včetně Oly. Proto nás všechny velmi překvapilo, že se Ola rozhodl vyměnit kokpit," říká Erik Veiby, šéf EVEN Managementu.
Tato společnost dostává do WRC nejenom mladé talentované jezdce, ale i spolujezdce. Dvojice Mikkelsen - Jaeger tak vytvoři velmi mladou posádku. to těší Josta Capita, šéfa továrního týmu VW: "Andreas a Anders jsou stejně staří, už dlouho a dobře se znají - to vše hovoří pro to, aby spolu vytvořili nový dream tým ve WRC."
"Už dlouho bylo plánované, že se jednoho dne posadím vedle Andrease Mikkelsena. Hodně tvrdě jsem na tom pracoval. Andreas je hodně konkurenceschopný a hladový po dalších úspěších v budoucnu. To stejné platí i o mě. Už jsem vedle Andrease seděl během testů Pola R WRC, takže vím, že ta rychlost je úplně jiná ve srovnání s tím, co znám z JWRC. S podporou, kterou mám od Andrease i týmu, jsem ale v nejlepší pozici, abych to zvládl," říká Anders Jaeger.
"Je velmi talentovaný, takže jsem rád za toto řešení. Na Olu mám spoustu vzpomínek, spolupracovali jsme tolik let a já se od něj spoustu věcí naučil. Určitě mi bude chybět! Bude mít vždy speciální místo v mém srdci - jsem moc rád, že jsme spolu vyhráli první závod ve WRC ve Španělsku. Zároveň plně rozumím jeho odchodu a do budoucna mu přeji všechno nejlepší a hodně dobrých výsledků," říká Andreas Mikkelsen, který má za sebou s Floenem 50 startů ve WRC.
"Příchod Anderse byl plánován na rok 2017. Jenže teď se Ola rozhodl jinak, což změnilo plány. Anders mě již navigoval na několika testech a v autě je dobrý. Je talentovaný a já věřím, že toto je nejlepší řešení. Už se těším, až s Andresem pořádně začneme," zakončil jezdec Volkswagenu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?