Bertelli potvrzuje svůj přestup k M-Sportu, zůstává u pneumatik Pirelli

Lorenzo Bertelli bude v příští sezoně jezdit za M-Sport
Lorenzo Bertelli bude v příští sezoně jezdit za M-Sport, foto: Red Bull
iM2 28. listopadu 2015 11:27 | akt. 28. listopadu 2015 18:37
Sdílej:

Nejenom vznik DMACK týmu se postará o řádné vytížení M-Sportu v příští sezoně. K Britům se přidává také Lorenzo Bertelli. Jeho dosavadní tým, Fuckmatie, končí.

V rámci Rallyshow v Monze potvrdil Lorenzo Bertelli zprávu, o které se již hovoří od Rally Wales. Po letošní sezoně Ital rozpouští svůj tým Fuckmatie a v budoucnu se mu bude o Ford Fiesta RS WRC starat přímo M-Sport. 

Jezdce čeká v sezoně 2016 celkem 13 soutěží - nepojede pouze do Číny. Zbarvení jeho auta, které je dost osobité, se měnit nebude. Novinkou však bude jméno spolujezdce.

Od příští sezony totiž dochází opět ke změně a po bok Bertelliho bude usedat Simone Scattolin. Ten už v MS působí 15 let, naposledy navigoval Fabia Andolfiniho, který startuje s Peugeotem 208 R2.

V rozhovoru pro italské novináře jezdec potvrdil, že i nadále bude používat pneumatiky Pirelli. M-Sport tedy bude mít k dispozici zajímavé informace, protože Ford Fiesta RS WRC Otta Tänaka s pneumatikami DMACK bude též servisovat.

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?