Nejenom vznik DMACK týmu se postará o řádné vytížení M-Sportu v příští sezoně. K Britům se přidává také Lorenzo Bertelli. Jeho dosavadní tým, Fuckmatie, končí.
V rámci Rallyshow v Monze potvrdil Lorenzo Bertelli zprávu, o které se již hovoří od Rally Wales. Po letošní sezoně Ital rozpouští svůj tým Fuckmatie a v budoucnu se mu bude o Ford Fiesta RS WRC starat přímo M-Sport.
Jezdce čeká v sezoně 2016 celkem 13 soutěží - nepojede pouze do Číny. Zbarvení jeho auta, které je dost osobité, se měnit nebude. Novinkou však bude jméno spolujezdce.
Od příští sezony totiž dochází opět ke změně a po bok Bertelliho bude usedat Simone Scattolin. Ten už v MS působí 15 let, naposledy navigoval Fabia Andolfiniho, který startuje s Peugeotem 208 R2.
V rozhovoru pro italské novináře jezdec potvrdil, že i nadále bude používat pneumatiky Pirelli. M-Sport tedy bude mít k dispozici zajímavé informace, protože Ford Fiesta RS WRC Otta Tänaka s pneumatikami DMACK bude též servisovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.