Nejenom vznik DMACK týmu se postará o řádné vytížení M-Sportu v příští sezoně. K Britům se přidává také Lorenzo Bertelli. Jeho dosavadní tým, Fuckmatie, končí.
V rámci Rallyshow v Monze potvrdil Lorenzo Bertelli zprávu, o které se již hovoří od Rally Wales. Po letošní sezoně Ital rozpouští svůj tým Fuckmatie a v budoucnu se mu bude o Ford Fiesta RS WRC starat přímo M-Sport.
Jezdce čeká v sezoně 2016 celkem 13 soutěží - nepojede pouze do Číny. Zbarvení jeho auta, které je dost osobité, se měnit nebude. Novinkou však bude jméno spolujezdce.
Od příští sezony totiž dochází opět ke změně a po bok Bertelliho bude usedat Simone Scattolin. Ten už v MS působí 15 let, naposledy navigoval Fabia Andolfiniho, který startuje s Peugeotem 208 R2.
V rozhovoru pro italské novináře jezdec potvrdil, že i nadále bude používat pneumatiky Pirelli. M-Sport tedy bude mít k dispozici zajímavé informace, protože Ford Fiesta RS WRC Otta Tänaka s pneumatikami DMACK bude též servisovat.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?