Polský 'Autoklub.pl' na svých stránkách informoval, že by se měl tento jezdec ze Saudské Arabie objevit v příštím roce na 7 soutěžích MS s vozem Ford Fiesta RS WRC.
Jezdce čeká v lednu Rally Dakar v továrním týmu Toyoty, jeho program v MS by pak začínal na sněhové Rally Sweden, kde už v minulosti (2013) dokázal vyhrát v kategorii WRC2. Dále by se měl objevit v Portugalsku, na Sardinii, v Polsku, Finsku, Walesu a Austrálii.
34 letý jezdec má za sebou 4 sezony ve WRC2 s vozem Ford Fiesta RRC. Jeho navigátorem je zkušený Brit, Michael Orr. Nejlepším absolutním umístěním je 8. místo z Rally Acropolis 2012.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.