Polský 'Autoklub.pl' na svých stránkách informoval, že by se měl tento jezdec ze Saudské Arabie objevit v příštím roce na 7 soutěžích MS s vozem Ford Fiesta RS WRC.
Jezdce čeká v lednu Rally Dakar v továrním týmu Toyoty, jeho program v MS by pak začínal na sněhové Rally Sweden, kde už v minulosti (2013) dokázal vyhrát v kategorii WRC2. Dále by se měl objevit v Portugalsku, na Sardinii, v Polsku, Finsku, Walesu a Austrálii.
34 letý jezdec má za sebou 4 sezony ve WRC2 s vozem Ford Fiesta RRC. Jeho navigátorem je zkušený Brit, Michael Orr. Nejlepším absolutním umístěním je 8. místo z Rally Acropolis 2012.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?