Hyundai nasadí do WRC nový model i20 WRC. Kevin Abbring, čtvrtý jezdec týmu, má proto smůlu a musí čekat na svoje další starty ve WRC.
V továrně Hyundai Motorsport se pracuje nepřetržitě - 9. prosince nás zde totiž čeká představení nové generace i20 WRC. Zároveň také probíhá stavba vozů, které zahájí sezonu 2016.
Hyundai zatím nepotvrdil, že na Monte Carlu pojede Thierry Neuville, Dani Sordo a Hayden Paddon s novou generací auta. Tento shon je na škodu také Kevinu Abbringovi, který je u týmu testovacím jezdcem - na své další starty v MS si bude muset počkat.
"Zcela nové auto znamená, že bude opravdu velmi těžké, aby byl nasazen v první části šampionátu. Ke konci šampionátu to také není možné, protože je tam tolik soutěží. Snad se v létě naskytně příležitost na svezení," říká Alain Penasse.
"Nemůžeme použít stejné šasi na všech soutěžích. Proto je různě prohazujeme, což snižuje Kevinovi šanci na to, že pojede. Kevin bude i nadále testovacím jezdcem a máme s ním domluvu, že pojede nějaké soutěže.
Nový kalendář ale znamená, že musíme vše poznat. Musíme se tedy podívat na všechny možnosti a propočítat možnosti." Hyundai příští rok představí také i20 R5, tým chce demonstrovat její rychlost: "Chceme ukázat, že auto bude konkurenceschopné. A myslím, že Kevin je tím pravým jezdcem, aby to prokázal."
"Pojede nějaké soutěže [WRC2], ale ne celý program, jen určité soutěže. Kalendář to opět dělá těžkým. Musíme pro každou rally připravit tři vozy WRC. Možná budeme pro starty modelu R5 muset vybrat soutěže ME, protože nebudeme mít kapacity během soutěží WRC," dodal manažer týmu.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?