Citroën Racing po oznámení své budoucnosti potvrdil, že Mads Ostberg již není zahrnut do jejich plánů do budoucnosti. Jednání s Krisem Meekem stále probíhají.
Po této informaci je téměř jisté, že Mads Ostberg zamíří zpět do M-Sportu a pojede s Fordem Fiesta RS WRC celou příští sezonu. Tiskový mluvčí Citroënu britskému Autosportu řekl: "Mads chtěl odjet kompletní sezonu v MS i v příštím roce a to mu nejsme schopni nabídnout."
Tiskový mluvčí také potvrdil, že je možné, že se Citroëny DS3 WRC objeví na vybraných soutěžích MS v roce 2016, avšak ihned dodal, že to nebude v takovém rozsahu jako v roce 2006, kdy Citroëny Xsara WRC provozoval na všech soutěžích tým Kronos Racing.
"To, že bychom příští rok odjeli pár soutěží, je něčím, nad čím uvažujeme. Ale to je opravdu vše, co se o tom zatím dá říct. Ještě není nic rozhodnuto a je příliš brzy na to, abychom o tom nějak moc mluvili," pokračuje mluvčí.
"Určitě to ale nebude tak, jak to bylo v roce 2006. To není smyslem," dodal. Takový program by Meekeovi umožnil zůstat ve hře a to jak po stránce závodění tak i testování, pokud tedy Severní Ir zůstane u Citroën Racingu.
Je pravděpodobné, že třeba PH Sport nebo nějaký jiný soukromý tým nasadí vozy DS 3 WRC alespoň na vybraných podnicích - s přispěním Citroën Racingu. Tiskový mluvčí dodal: "S Krisem Meekem zůstáváme v jednání."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.