Citroën Racing po oznámení své budoucnosti potvrdil, že Mads Ostberg již není zahrnut do jejich plánů do budoucnosti. Jednání s Krisem Meekem stále probíhají.
Po této informaci je téměř jisté, že Mads Ostberg zamíří zpět do M-Sportu a pojede s Fordem Fiesta RS WRC celou příští sezonu. Tiskový mluvčí Citroënu britskému Autosportu řekl: "Mads chtěl odjet kompletní sezonu v MS i v příštím roce a to mu nejsme schopni nabídnout."
Tiskový mluvčí také potvrdil, že je možné, že se Citroëny DS3 WRC objeví na vybraných soutěžích MS v roce 2016, avšak ihned dodal, že to nebude v takovém rozsahu jako v roce 2006, kdy Citroëny Xsara WRC provozoval na všech soutěžích tým Kronos Racing.
"To, že bychom příští rok odjeli pár soutěží, je něčím, nad čím uvažujeme. Ale to je opravdu vše, co se o tom zatím dá říct. Ještě není nic rozhodnuto a je příliš brzy na to, abychom o tom nějak moc mluvili," pokračuje mluvčí.
"Určitě to ale nebude tak, jak to bylo v roce 2006. To není smyslem," dodal. Takový program by Meekeovi umožnil zůstat ve hře a to jak po stránce závodění tak i testování, pokud tedy Severní Ir zůstane u Citroën Racingu.
Je pravděpodobné, že třeba PH Sport nebo nějaký jiný soukromý tým nasadí vozy DS 3 WRC alespoň na vybraných podnicích - s přispěním Citroën Racingu. Tiskový mluvčí dodal: "S Krisem Meekem zůstáváme v jednání."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?