Citroën Racing po oznámení své budoucnosti potvrdil, že Mads Ostberg již není zahrnut do jejich plánů do budoucnosti. Jednání s Krisem Meekem stále probíhají.
Po této informaci je téměř jisté, že Mads Ostberg zamíří zpět do M-Sportu a pojede s Fordem Fiesta RS WRC celou příští sezonu. Tiskový mluvčí Citroënu britskému Autosportu řekl: "Mads chtěl odjet kompletní sezonu v MS i v příštím roce a to mu nejsme schopni nabídnout."
Tiskový mluvčí také potvrdil, že je možné, že se Citroëny DS3 WRC objeví na vybraných soutěžích MS v roce 2016, avšak ihned dodal, že to nebude v takovém rozsahu jako v roce 2006, kdy Citroëny Xsara WRC provozoval na všech soutěžích tým Kronos Racing.
"To, že bychom příští rok odjeli pár soutěží, je něčím, nad čím uvažujeme. Ale to je opravdu vše, co se o tom zatím dá říct. Ještě není nic rozhodnuto a je příliš brzy na to, abychom o tom nějak moc mluvili," pokračuje mluvčí.
"Určitě to ale nebude tak, jak to bylo v roce 2006. To není smyslem," dodal. Takový program by Meekeovi umožnil zůstat ve hře a to jak po stránce závodění tak i testování, pokud tedy Severní Ir zůstane u Citroën Racingu.
Je pravděpodobné, že třeba PH Sport nebo nějaký jiný soukromý tým nasadí vozy DS 3 WRC alespoň na vybraných podnicích - s přispěním Citroën Racingu. Tiskový mluvčí dodal: "S Krisem Meekem zůstáváme v jednání."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.