Zatímco budoucnost Volkswagenu je, zdá se, i přes skandál s emisemi u dieselových motorů zajištěná, budoucnost Citroënu je stále otevřená. Je také možné, že Kris Meeke jede za volantem DS3 WRC svoji poslední soutěž.
Spekulace o odchodu Volkwagenu z MS v rally se naštěstí nepotvrdily. Tým s Wolfsburgu hodlá i přes skandál s emisemi pokračovat ve WRC se třemi vozy Polo R WRC i po roce 2016.
"Naše cíle pro nadcházející sezonu se nezměnily. Chceme znovu vyhrát všechny tituly. Těšíme se do Číny, ale 14 soutěží v kalendáři nás netěší. Navíc tři soutěže v říjnu, to bude logistický oříšek," řekl Jost Capito ve Velké Británii.
Tyto myšlenky aktuálně Krise Meekea moc netrápí. Po Británii mu totiž vyprší smlouva s Citroënem a je vlastně bez místa. Start ve Walesu se tak může pro Severního Ira stát posledním v kokpitu DS3 WRC: "Nemám ponětí," komentoval své plány na budoucnost před startem soutěže Kris Meeke.
"Lepší by bylo se zeptat mého šéfa. Přede mnou jsou ještě tři pracovní dny. Jinak nic nevím. Nikdo v týmu netuší, co se stane. Musíme počkat na to, co se stane." Jisté je, že Citroën pojede i v roce 2016 MS v rally. Není ale jisté, jestli tým postaví auto podle nových regulí pro rok 2017 nebo z WRC odejde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?