Mads Ostberg má za to, že jeho výkony v závěrečné etapě Rally Cataluya byly doposud jeho nejsilnějším vystoupením na asfaltu vůbec.
Většinu soutěže trávil Nor bojem se svým kolegou, Krisem Meekem. Ten se v neděli ráno roztočil, což jej stálo drahocenný čas. Ostberg se tak dostal na páté místo.
Do cíle ale zbývaly ještě čtyři zkoušky a náskok činil pouhých 7,5 vteřiny. Pro Ostberga je asfalt nejméně oblíbeným povrchem. Ale odhodlanou a bezchybnou jízdou na zbývajících 50,3 km odolal tlaku Meekea a nakonec s náskokem 1,9 s vyjel čtvrté místo.
"Během soutěže jsme byli rychlejší a rychlejší a neděle byla pravděpodobně mým nejlepším dnem na asfaltu vůbec. Byl to skvělý týmový souboj s Krisem a jsem moc rád, že jsem ho porazil. Kris je velmi, opravdu velmi dobrý jezdec na asfaltu. Je potěšením vidět, že jsme s ním drželi krok," říká Mads Ostberg.
Čtvrté a páté místo posílilo náskok Citroënu mezi týmy na třetí Hyundai na 4 body. Francouzská značka teď chce předvést podobný výkon i ve Walesu. Yves Matton ke Španělsku řekl: "Byla to velmi důležitá rally. Oba naši jezdci zvládli závod skvěle.
Dobře si uvědomovali, jak důležité je získat body pro tým. Teď už se soustředíme na Wales s jeho velmi specifickým povrchem. Doufáme, že tam dokončíme naší práci."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.