Mads Ostberg má za to, že jeho výkony v závěrečné etapě Rally Cataluya byly doposud jeho nejsilnějším vystoupením na asfaltu vůbec.
Většinu soutěže trávil Nor bojem se svým kolegou, Krisem Meekem. Ten se v neděli ráno roztočil, což jej stálo drahocenný čas. Ostberg se tak dostal na páté místo.
Do cíle ale zbývaly ještě čtyři zkoušky a náskok činil pouhých 7,5 vteřiny. Pro Ostberga je asfalt nejméně oblíbeným povrchem. Ale odhodlanou a bezchybnou jízdou na zbývajících 50,3 km odolal tlaku Meekea a nakonec s náskokem 1,9 s vyjel čtvrté místo.
"Během soutěže jsme byli rychlejší a rychlejší a neděle byla pravděpodobně mým nejlepším dnem na asfaltu vůbec. Byl to skvělý týmový souboj s Krisem a jsem moc rád, že jsem ho porazil. Kris je velmi, opravdu velmi dobrý jezdec na asfaltu. Je potěšením vidět, že jsme s ním drželi krok," říká Mads Ostberg.
Čtvrté a páté místo posílilo náskok Citroënu mezi týmy na třetí Hyundai na 4 body. Francouzská značka teď chce předvést podobný výkon i ve Walesu. Yves Matton ke Španělsku řekl: "Byla to velmi důležitá rally. Oba naši jezdci zvládli závod skvěle.
Dobře si uvědomovali, jak důležité je získat body pro tým. Teď už se soustředíme na Wales s jeho velmi specifickým povrchem. Doufáme, že tam dokončíme naší práci."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?