Mads Ostberg má za to, že jeho výkony v závěrečné etapě Rally Cataluya byly doposud jeho nejsilnějším vystoupením na asfaltu vůbec.
Většinu soutěže trávil Nor bojem se svým kolegou, Krisem Meekem. Ten se v neděli ráno roztočil, což jej stálo drahocenný čas. Ostberg se tak dostal na páté místo.
Do cíle ale zbývaly ještě čtyři zkoušky a náskok činil pouhých 7,5 vteřiny. Pro Ostberga je asfalt nejméně oblíbeným povrchem. Ale odhodlanou a bezchybnou jízdou na zbývajících 50,3 km odolal tlaku Meekea a nakonec s náskokem 1,9 s vyjel čtvrté místo.
"Během soutěže jsme byli rychlejší a rychlejší a neděle byla pravděpodobně mým nejlepším dnem na asfaltu vůbec. Byl to skvělý týmový souboj s Krisem a jsem moc rád, že jsem ho porazil. Kris je velmi, opravdu velmi dobrý jezdec na asfaltu. Je potěšením vidět, že jsme s ním drželi krok," říká Mads Ostberg.
Čtvrté a páté místo posílilo náskok Citroënu mezi týmy na třetí Hyundai na 4 body. Francouzská značka teď chce předvést podobný výkon i ve Walesu. Yves Matton ke Španělsku řekl: "Byla to velmi důležitá rally. Oba naši jezdci zvládli závod skvěle.
Dobře si uvědomovali, jak důležité je získat body pro tým. Teď už se soustředíme na Wales s jeho velmi specifickým povrchem. Doufáme, že tam dokončíme naší práci."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?