DMACK se rozhodl po Španělsku vyzkoušet svoje nové pneumatiky, na tom by nebylo nic tak zvláštního, kdyby je netestoval na voze Ford Fiesta RS WRC týmu M-Sport, za jehož volantem seděl Ott Tänak.
Do WRC zatím dodává pneumatiky továrním týmům M-Sport, Citroën, Hyundai a Volkswagen vyhrádně Michelin. Na Pirelli jezdí jen Robert Kubica, Martin Prokop a Lorenzo Bertelli. Francouzi tak mají zatím téměř monopol, jenže na dveře WRC stále silněji klepe i DMACK.
Po RACC Rally vyzkoušel DMACK svoje nové pneumatiky na asfalt za účasti továrního týmu M-Sport a Otta Tänaka. Estonec hodnotil osm různých směsí, ze kterých bude vybrána pneumatika pro příští rok. DMACK měl představit kompletně nový běhoun pneumatiky.
Není žádným tajemstvím, že M-Sport má velmi dobré vztahy s výrobcem DMACK (například šampionát DMACK Fiesta Trophy). Představitelé pneumatikářského koncernu už několikrát deklarovali, že dlouhodobým cílem je dostat se do WRC.
M-Sport navíc nemá takový rozpočet, jako týmy Hyundai, Volkswagen nebo Citroën, pokud by tedy byl DMACK ochoten nabídnout lepší cenu nebo týmu dodávat pneumatiky v rámci sponzoringu, pak by mohlo jít o vítané přilepšení kasy M-Sportu. Jistou podmínkou by však bylo, aby se kvalita produktů DMACK vyrovnala konkurenci od Michelinu nebo Pirelli (Italské pneumatiky už teď mají být nejlepší ve vlhkém prostředí).
M-Sport také vyzkoušel v rámci tohoto testu inovovaný Ford Fiesta R5, který slíbil zákazníkům jako odpověď na Škodu Fabia R5. Je tedy dost dobře možné, že nešlo ani tak o úmysl přestoupit ke značce DMACK pro příští rok, ale v rámci dobrých vztahů M-Sport souhlasil s testem jejich produktů na svých vozech.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.