DMACK se rozhodl po Španělsku vyzkoušet svoje nové pneumatiky, na tom by nebylo nic tak zvláštního, kdyby je netestoval na voze Ford Fiesta RS WRC týmu M-Sport, za jehož volantem seděl Ott Tänak.
Do WRC zatím dodává pneumatiky továrním týmům M-Sport, Citroën, Hyundai a Volkswagen vyhrádně Michelin. Na Pirelli jezdí jen Robert Kubica, Martin Prokop a Lorenzo Bertelli. Francouzi tak mají zatím téměř monopol, jenže na dveře WRC stále silněji klepe i DMACK.
Po RACC Rally vyzkoušel DMACK svoje nové pneumatiky na asfalt za účasti továrního týmu M-Sport a Otta Tänaka. Estonec hodnotil osm různých směsí, ze kterých bude vybrána pneumatika pro příští rok. DMACK měl představit kompletně nový běhoun pneumatiky.
Není žádným tajemstvím, že M-Sport má velmi dobré vztahy s výrobcem DMACK (například šampionát DMACK Fiesta Trophy). Představitelé pneumatikářského koncernu už několikrát deklarovali, že dlouhodobým cílem je dostat se do WRC.
M-Sport navíc nemá takový rozpočet, jako týmy Hyundai, Volkswagen nebo Citroën, pokud by tedy byl DMACK ochoten nabídnout lepší cenu nebo týmu dodávat pneumatiky v rámci sponzoringu, pak by mohlo jít o vítané přilepšení kasy M-Sportu. Jistou podmínkou by však bylo, aby se kvalita produktů DMACK vyrovnala konkurenci od Michelinu nebo Pirelli (Italské pneumatiky už teď mají být nejlepší ve vlhkém prostředí).
M-Sport také vyzkoušel v rámci tohoto testu inovovaný Ford Fiesta R5, který slíbil zákazníkům jako odpověď na Škodu Fabia R5. Je tedy dost dobře možné, že nešlo ani tak o úmysl přestoupit ke značce DMACK pro příští rok, ale v rámci dobrých vztahů M-Sport souhlasil s testem jejich produktů na svých vozech.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.