DMACK se rozhodl po Španělsku vyzkoušet svoje nové pneumatiky, na tom by nebylo nic tak zvláštního, kdyby je netestoval na voze Ford Fiesta RS WRC týmu M-Sport, za jehož volantem seděl Ott Tänak.
Do WRC zatím dodává pneumatiky továrním týmům M-Sport, Citroën, Hyundai a Volkswagen vyhrádně Michelin. Na Pirelli jezdí jen Robert Kubica, Martin Prokop a Lorenzo Bertelli. Francouzi tak mají zatím téměř monopol, jenže na dveře WRC stále silněji klepe i DMACK.
Po RACC Rally vyzkoušel DMACK svoje nové pneumatiky na asfalt za účasti továrního týmu M-Sport a Otta Tänaka. Estonec hodnotil osm různých směsí, ze kterých bude vybrána pneumatika pro příští rok. DMACK měl představit kompletně nový běhoun pneumatiky.
Není žádným tajemstvím, že M-Sport má velmi dobré vztahy s výrobcem DMACK (například šampionát DMACK Fiesta Trophy). Představitelé pneumatikářského koncernu už několikrát deklarovali, že dlouhodobým cílem je dostat se do WRC.
M-Sport navíc nemá takový rozpočet, jako týmy Hyundai, Volkswagen nebo Citroën, pokud by tedy byl DMACK ochoten nabídnout lepší cenu nebo týmu dodávat pneumatiky v rámci sponzoringu, pak by mohlo jít o vítané přilepšení kasy M-Sportu. Jistou podmínkou by však bylo, aby se kvalita produktů DMACK vyrovnala konkurenci od Michelinu nebo Pirelli (Italské pneumatiky už teď mají být nejlepší ve vlhkém prostředí).
M-Sport také vyzkoušel v rámci tohoto testu inovovaný Ford Fiesta R5, který slíbil zákazníkům jako odpověď na Škodu Fabia R5. Je tedy dost dobře možné, že nešlo ani tak o úmysl přestoupit ke značce DMACK pro příští rok, ale v rámci dobrých vztahů M-Sport souhlasil s testem jejich produktů na svých vozech.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.