Tovární tým Hyundai v současné době nezaměstnává jenom vývoj nové generace vozu i20 WRC, ale také i20 ve specifikaci R5, která bude určena pro zákaznický program. Testovací program tohoto stroje má již brzy začít.
Obrazně by se dalo říci, že u Hyundai se aktuálně světla nezhasínají. Tým kolem Michela Nandana dokončuje vývojové práce na nové i20 WRC, která by měla snížit (nebo vymazat) ztrátu na konkurenci. Vedle toho běží další práce na generační obměně, která se bude konat v roce 2017.
Ani to však není vše - na bázi budoucí generace i20 WRC vzniká také model pro kategorii R5. Hyundai už dokončil první testovací model. Ten již brzy absolvuje svůj roll-out. Hned poté začne testování, na kterém by se měl podílet převážně Kevin Abbring.
Holanďan má s vozy R5 zkušenosti ze svého působení u Peugeotu, proto by mohl Korejcům poskytnout cenné rady a tipy, například ohledně slabých stránech těchto vozů. Pro zákazníky by vůz kategorie R5 měl Hyundai nabízet od sezony 2017.
Cílem Hyundai je samozřejmě vytvořit auto, které se bude schopné poměřovat se Škodou Fabia R5, která ustanovila v této kategorii nová měřítka.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?