Tovární tým Hyundai v současné době nezaměstnává jenom vývoj nové generace vozu i20 WRC, ale také i20 ve specifikaci R5, která bude určena pro zákaznický program. Testovací program tohoto stroje má již brzy začít.
Obrazně by se dalo říci, že u Hyundai se aktuálně světla nezhasínají. Tým kolem Michela Nandana dokončuje vývojové práce na nové i20 WRC, která by měla snížit (nebo vymazat) ztrátu na konkurenci. Vedle toho běží další práce na generační obměně, která se bude konat v roce 2017.
Ani to však není vše - na bázi budoucí generace i20 WRC vzniká také model pro kategorii R5. Hyundai už dokončil první testovací model. Ten již brzy absolvuje svůj roll-out. Hned poté začne testování, na kterém by se měl podílet převážně Kevin Abbring.
Holanďan má s vozy R5 zkušenosti ze svého působení u Peugeotu, proto by mohl Korejcům poskytnout cenné rady a tipy, například ohledně slabých stránech těchto vozů. Pro zákazníky by vůz kategorie R5 měl Hyundai nabízet od sezony 2017.
Cílem Hyundai je samozřejmě vytvořit auto, které se bude schopné poměřovat se Škodou Fabia R5, která ustanovila v této kategorii nová měřítka.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?