Světová rada FIA předběžně schválila návrh kalendáře WRC pro rok 2014. V kalendáři se tedy objeví všemi toužebně vyhlížená Čína, otazníky jsou zatím nad pořadím soutěží, jejich termíny a nad Rally Monte Carlo a Rally de France.
Na svém včerejším pařížském zasedání Světová rada FIA učinila první rozhodnutí týkající se MS v rally roku 2016. V předběžném kalendáři pro rok 2016 se tak nachází 14 soutěží, což je o jednu více než letos. Přibyla totiž Rally China. Definitivní rozhodnutí ještě nepadlo ohledně termínů jednotlivých závodů a jejich pořadí.
Určité nejasnosti ještě také panují ohledně soutěží v Monte Carlu a ve Francii. Definitivní rozhodnutí bychom měli znát až koncem listopadu. V oficiálním sdělení ze strany FIA po tomto zasedání můžeme číst, že je napevno počítáno se soutěžemi (seřazeny abecedně) v Argentině, Austrálii, Finsku, Německu, Velké Británii, Itálii, Mexiku, Polsku, Portugalsku, Španělsku a Švédsku.
S hvězdičkou jsou na seznamu uvedeny soutěže v Číně, na Monte Carlu a ve Francii. Zatímco s čínskou soutěží Rallye Beijing Huairou se dá počítat takřka jistě, nejasnosti ještě panují ohledně Monte Carla a Korsiky. Definitivně bychom to měli vědět 30. listopadu. Na nátlak týmů by ale z kalendáře mohla jedna soutěž vypadnout.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?