Třetí místo z Austrálie může vylepšit výchozí pozici Krise Meekea v jednáních s Citroënem o příští sezoně. Na Korsice se chce znovu ukázat.
Kris Meeke si může dlouhou cestu z Austrálie domů užít. Třetí místo z něj dostává tlak, který na něj po sérii špatných výsledků vznikl: "Neudělal jsem žádnou chybu s velkými dopady. Proto jsem opravdu šťastný."
Severní Ir bude o své budoucnosti přemýšlet nejenom během letu. Týmový šéf Citroënu, Yves Matton, se již dříve nechal slyšet, že právě po Austrálii začne řešit jezdeckou sestavu Citroënu pro sezonu 2016.
"Nemám tušení [jestli to bude stačit]. Zatím jsem s ním [Mattonem] o tom nemluvil. Ještě nebylo žádné jednání o smlouvě, možná také nezáleží jenom na Yvesovi. Musím promluvit s každým a ujistit se, že budu ve WRC i příští rok," říká jezdec, který by si to v roce 2016 rád rozdal s mistrem světa Ogierem.
"Sébastien, Julien a Volkswagen odvedli skvělou práci. Laťku položili hodně vysoko. My všichni ostatní se musíme pokusit na ni dosáhnout." Na Korsice chce Kris znovu ukázat, že on je tím správným pro tuto práci: "Je to opravdová klasika.
Korsika patří k soutěžím, na kterých se opravdu bavíte. Znám tuto soutěž ještě z MS juniorů. Pár rychlostních zkoušek je ale nových a do programu přidaných. DS3 WRC je na asfaltu poměrně dost rychlá. Vlastně se nemohu Korsiky dočkat."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?