Pokud se Citroën rozhodne pokračovat ve svých aktivitách ve WRC, tak dojde s největší pravděpodobností k ukončení programu ve WTCC. Odtud by ale Francouzi měli použít motor pro nový World Rally Car, ve kterém by měl ležet základní kámen budoucích úspěchů.
Závodní vozy ve WTCC jezdí s 36 mm restriktorem už teď a jejich 1,6 litrový čtyřválec poskytuje výkon 380 koní. Z těchto znalostí by mohla těžit i evoluce DS3 World Rally Car od Citroënu, kterou bude muset v případě setrvání ve WRC připravit pro rok 2017. Citroën má totiž s tímto motorem už spoustu zkušeností.
Od jejich vstupu do WTCC totiž Francouzi v této oblasti určují směr. Této výhody by ve Versailles mohli využít, aby měli i ve WRC nejlepší motor. I přes značná vylepšení, které Citroën na motoru od začátku letošní sezony udělal, tak je to Volkswagen, který má asi nejlepší motor.
U Citroënu se ale budou muset napřed rozhodnout, jestli se budou v budoucnu koncentrovat na okruhy nebo na rally. Paraelní program, který můžeme sledovat teď, už nebude od roku 2017 dále možný.
Pokud by se rozhodli pro WRC, tak musí Citroën Racing udělat vše pro to, aby se navrátil k předešlým úspěchům. "Pokud budeme pokračovat, tak budeme pokračovat s tím, abychom bojovali o vítězství proti Volkswagenu," řekl šéf týmu Yves Matton pro Autosport.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?