Pokud se Citroën rozhodne pokračovat ve svých aktivitách ve WRC, tak dojde s největší pravděpodobností k ukončení programu ve WTCC. Odtud by ale Francouzi měli použít motor pro nový World Rally Car, ve kterém by měl ležet základní kámen budoucích úspěchů.
Závodní vozy ve WTCC jezdí s 36 mm restriktorem už teď a jejich 1,6 litrový čtyřválec poskytuje výkon 380 koní. Z těchto znalostí by mohla těžit i evoluce DS3 World Rally Car od Citroënu, kterou bude muset v případě setrvání ve WRC připravit pro rok 2017. Citroën má totiž s tímto motorem už spoustu zkušeností.
Od jejich vstupu do WTCC totiž Francouzi v této oblasti určují směr. Této výhody by ve Versailles mohli využít, aby měli i ve WRC nejlepší motor. I přes značná vylepšení, které Citroën na motoru od začátku letošní sezony udělal, tak je to Volkswagen, který má asi nejlepší motor.
U Citroënu se ale budou muset napřed rozhodnout, jestli se budou v budoucnu koncentrovat na okruhy nebo na rally. Paraelní program, který můžeme sledovat teď, už nebude od roku 2017 dále možný.
Pokud by se rozhodli pro WRC, tak musí Citroën Racing udělat vše pro to, aby se navrátil k předešlým úspěchům. "Pokud budeme pokračovat, tak budeme pokračovat s tím, abychom bojovali o vítězství proti Volkswagenu," řekl šéf týmu Yves Matton pro Autosport.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?