Stéphane Lefebvre při své premiéře v rámci Rallye Deutschland spoustu lidí svým výkonem příjemně překvapil. Už brzy ho tak ve WRC uvidíme znovu, když se do speciálu DS3 WRC posadí už na Korsice.
Se svoji premiérou ve voze specifikace World Rally Car může být Stéphane Lefebvre spokojen. Úřadující juniorský mistr světa dojel bez jediné větší chyby v Německu na desátém místě celkově a připsal si tak bod. Šéf Citroënu, Yves Matton, byl výkony svého svěřence nadmíru spokojen: "Cíle v něj vložené dokázal dokonce lehce překročit."
Vzhledem k tomu, že si Lefebvre loňským vítězstvím vysloužil nejen program ve WRC s Citroënem DS3 R5 ale také možnost dvou startů s DS3 WRC, tak jej uvidíme už na Korsice, která je pro jezdce domácím závodem. Citroën nasazení mladíka již oficiálně potvrdil: "Snad bude pokračovat tam, kde v Německu skončil," pokračuje Matton.
Zatímco nově zařazená soutěž na Korsice bude pro spoustu jezdců úplnou novinkou, tak Lefebvre bude moc těžit ze svých zkušeností. "Mohl jsem zde startovat již dvakrát s menším autem a vím, co mohu očekávat," řekl krátce jezdec, který je chráněncem Seba Loeba. A dodal: "Chtěl bych zkrátit odstup na špici."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?