Stéphane Lefebvre při své premiéře v rámci Rallye Deutschland spoustu lidí svým výkonem příjemně překvapil. Už brzy ho tak ve WRC uvidíme znovu, když se do speciálu DS3 WRC posadí už na Korsice.
Se svoji premiérou ve voze specifikace World Rally Car může být Stéphane Lefebvre spokojen. Úřadující juniorský mistr světa dojel bez jediné větší chyby v Německu na desátém místě celkově a připsal si tak bod. Šéf Citroënu, Yves Matton, byl výkony svého svěřence nadmíru spokojen: "Cíle v něj vložené dokázal dokonce lehce překročit."
Vzhledem k tomu, že si Lefebvre loňským vítězstvím vysloužil nejen program ve WRC s Citroënem DS3 R5 ale také možnost dvou startů s DS3 WRC, tak jej uvidíme už na Korsice, která je pro jezdce domácím závodem. Citroën nasazení mladíka již oficiálně potvrdil: "Snad bude pokračovat tam, kde v Německu skončil," pokračuje Matton.
Zatímco nově zařazená soutěž na Korsice bude pro spoustu jezdců úplnou novinkou, tak Lefebvre bude moc těžit ze svých zkušeností. "Mohl jsem zde startovat již dvakrát s menším autem a vím, co mohu očekávat," řekl krátce jezdec, který je chráněncem Seba Loeba. A dodal: "Chtěl bych zkrátit odstup na špici."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?