Ott Tänak slíbil, že v Polsku zatlačí s novým Fordem Fiesta RS WRC více 'na pilu' než kdykoliv před tím.
Polská rally bude třetím vystoupením nového vozu, jehož debut byl v Portugalsku. Estonec se rozhodl v Polsku vyzkoušet více z jeho potenciálu: "V Portugalsku jsem jel na jistotu. Na Sardinii jsem přitlačil o trošku víc.
I to stačilo k pár krizovkám! V Polsku se pokusíme udělat další krok. Potřebujeme postupovat krok po kroku a dostat se blíž klukům na čele," prozradil Ott Tänak serveru 'wrc.com'. Na Sardinii se jezdec M-Sportu dočkal vyhrané zkoušky.
Dokonce to vypadalo, že dojede na podium - jenže pak mu vystavila stopku technika a teď už známý problém s převodovkou. "I přesto, že celkový výsledek byl velkým zklamáním, celkově jsme se zlepšili a myslím, že to pro nás byla jedna z nejvíce pozitivních soutěží."
"Potenciál zcela jistě je a hned od Portugalska jsem se ve voze cítil lépe. Také se mi víc zamlouvá to, jak se vůz ovládá. Teď ho mám raději ještě mnohem víc. Jasně, máme před sebou hodně práce, pokud chceme, aby porážel VW, ale myslím si, že základ je opravdu dobrý."
Po tvrdých a rozbitých zkouškách na Sardinii se už Ott těší na to, jak si auto povede na rychlých a plynulých testech v Polsku, kde hraje velkou roli maximální rychlost a chování auta ve vysokých rychlostech. "Zkoušky v Polsku si hodně užívám.
Určitě chci tentokrát pořádně přitlačit 'na pilu'. Musíme ale počkat a až pak uvidíme, co je možné získat pokud jde o výsledek. Už dříve jsme viděli, že startovní pozice může situaci udělat obtížnou. Tratě mohou být velmi měkké, takže to možná pro nás nebude tak dobré. Ale dáme do toho vše."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.