Andreas Mikkelsen dostal od továrního týmu Volkswagen jakýsi narozeninový dárek. Německý tým s Němcem i nadále počítá a podepsal s ním novou smlouvu.
Andreas Mikkelsen bude i v budoucnu jezdit s Volkswagenem v MS v rally. Wolfsburgský výrobce se s posádkou Andreas Mikkelsen/Ola Floene dohodl na dlouhodobějším prodloužení spolupráce. Nor jezdí se třetím Polem R WRC od roku 2013 a v aktuálním hodnocení letošní sezony mu patří třetí příčka. Volkswagen tak má z jezdeckého pohledu plno, když posádky Sebastien Ogier/Julien Ingrassia a Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila mají rovněž dlouhodobé smlouvy.
"Pro rally rodinu Volkswagenu je prodloužení smlouvy s Andreasem Mikkelsenem a Olou Floenem opravdu dobrou zprávou. V uplynulých dvou letech a v průběhu letošní sezony jsme spolu slavili spoustu úspěchů a jsme pevně přesvědčeni o tom, že první vítězství Andrease a Oly na sebe nenechá dlouho čekat," říká šéf VW Motorsport, Jost Capito.
"O talentu Andrease a jeho analytických a taktických schopnostech jsme přesvědčeni a jsme rádi, že se nám takto brzy podařilo dostat pod střechu toto prodloužení smlouvu. S našim dvojnásobným mistrem světa, Sébastienem Ogierem, vicemistrem, Jarim-Mattim Latvalou, a třetím mužem mistrovství, Andreasem Mikkelsenem, má Volkswagen tu nejlepší jezdeckou nabídku, kterou si člověk může v rallysportu představit," říká spokojeně Capito.
Andreas Mikkelsen, který dnes slaví 26. narozeniny, k prodloužení kontraktu říká: "Jsem opravdu hrozně šťastný ohledně prodloužení smlouvy s Volkswagenem. Je skvělý pocit vědět, že je tým se mnou a mým výkonem spokojen a chce se mnou nadále spolupracovat. Jsem vděčný za to, že je tu možnost se dále vyvíjet v tomto skvělém týmu. Je to nejlepší potvrzení toho, že jsme na dobré cestě a dodatečnou motivací pro budoucnost."
Dvojice Mikkelsen a Floene je s koncernem Volkswagen spojena již od roku 2011. První kontrakty měli podepsány s naší Škodou, když hájili její barvy v letech 2011 a 2012 v rámci Intercontinental Rally Challenge (IRC) a v obou sezonách se radovali z titulu. Tou dobou už také spolupracovali na projektu vstupu VW do WRC.
V roce 2013 se Andreas Mikkelsen už objevoval ve WRC (až od soutěže v Portugalsku). V roce 2014 slavil ve Švédsku (tehdy jej však navigoval Mikko Markkula) svoje první podium ve WRC. Pak se ale dal Mikkelsen s Floenem opět dohromady a stihli už vyjet osm dalších podiových umístění a celkově třetí místo v bodování roku 2014. Letos je za námi šest světových soutěží a posádka získala již čtyři podia.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?