V JWRC se rýsuje změna techniky. V létě FIA předloží přepisy, podle kterých se Citroën rozhodne, jestli se bude znovu ucházet o 'vyzbrojení' pilotů v této sérii. Jiná francouzská značka, Renault, celý vývoj bedlivě sleduje.
Zatímco si konkurenční série M-Sportu a DMACKu, DMack Fiesta Trophy, nemůže stěžovat na nezájem ze strany jezdců, zájem o JWRC, kde se jezdí s Citroëny, není nijak ohromný. Náklady na účast v šampionátu díky zavedení vozů DS 3 R3T enormně vzrostly. Odrazový můstek do WRC se tak stal pro mladíky jen těžko zaplatitelný.
FIA si toho všimla a v létě hodlá představit nová pravidla pro tuto sérii. FIA by i nadále ráda nasazovala v tomto šampionátu vozy R3, aby se tak odlišila od Juniorského mistrovství v Evropě, kde se jezdí s vozy R2.
Smlouva s Citroënem na konci sezony po třech letech vyprší. Tým z Versaille zatím neprojevuje žádný velký zájem v pokračování spolupráce s FIA na tomto projektu. Je samozřejmě jasné, že je třeba vyčkat až na oficiální prohlášení a začátek zápisu.
Pokud by se ale Citroën stáhl, pak by mohl jeho místo zaujmout Renault, jak informuje 'Rallye-magazin.de'. Clio R3T představuje přímého konkurenta pro DS 3 R3T a Renault věří, že by vstupem mezi juniory mohl získat další nové klienty. Pokud by se jim navíc podařilo nabídnout nižší cenu, mohl by počítat s velkou poptávkou.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.