V Portugalsku vyjede Citroën s vylepšenou DS 3 WRC. Další vývojový stupeň přijde na podzim. Poté se tým rozhodne, jestli bude ve WRC pokračovat i nadále nebo ne. Pokud Francouzi setrvají ve WRC, pak chtějí ale vyměnit jezdce.
Za dva roky dojde ke změně v MS. Do soutěže vstoupí nejen Toyota ale také začnou platit nová pravidla. Jestli bude součástí i nadále Citroën nebo ne se podle Yvese Mattona rozhodne na podzim. "Pak bude jasné, jestli máme postavit auto podle nových regulí a i nadále nastupovat s továrním týmem nebo ne," řekl pro 'Motorsport aktuell'.
Nejde jenom o situaci, která bude ve WRC panovat, ale také o to, jak to bude vypadat ve WTCC. Citroën tam naprosto dominuje, avšak veřejnost se o jejich výsledky až tolik nezajímá. "Podle promotéra má do šampionátu vstoupit nová značka," doufá Matton v nárůst prestiže této série.
Pokud by Citroën zůstal v MS, pak by se neměnila jenom technika, ale také jezdci: "Minimálně jeden z našich jezdců by zůstal. Pokud chcete zaútočit na titul ve WRC - a nic jiného by naším cílem nebylo - měli byste k tomu mít jednoho z TOP4 jezdců - Sébastiena Ogiera, Jariho-Mattiho Latvalu, Andrease Mikkelsena nebo Thierryho Neuvillea."
Citroën si nechal vyfouknout Neuvillea Fordem a pořád toho lituje
Především o Belgičana by mohli mít Francouzi velký zájem. 26 letý jezdec má s Citroënem zkušenosti a tým dobře zná. Rozhodující pro Neuvillea bude konkurenceschopnost nové i20 WRC. Pokud by s ním nebyl schopný zaútočit na titul, mohl by od Korejců odejít. To ale zároveň nemusí znamenat automatický přestup k Citroënu, protože na scéně je také Toyota. I tam hledají jezdce číslo 1 pro svůj tým.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?