Testovací jezdec týmu, Kevin Abbring, už letos jel v Mexiku. Tam za zraněného Daniho Sorda v továrním týmu zaskakoval Hayden Paddon, jeho místo pak obsadil právě Abbring. Holanďan se dočká ještě dalších 4 startů.
Hyundai dnes potvrdil čtyři starty pro Kevina Abbringa. Holanďan pojede v Polsku, Německu, Francii a ve Walesu. Tým pro něj nasadí čtvrté auto. "Testovací plán mu zatím neumožňoval zúčastnit se soutěží. Ve druhé polovině roku už ale bude snažší sladit jeho testovací program se starty ve WRC.
Tyto čtyři starty umožní Kevinovi posbírat více zkušeností se soutěžemi WRC. Navíc odpovídají našemu cíli podpořit ve WRC mladíka. Chceme dát Kevinovi šanci nastoupit na nejvyšší úrovni rallysportu. Bude tak mít šanci zlepšit své dovednosti ve srovnání s nejlepšími," okomentoval jeho start Michel Nandan.
Ve Švédsku naznačil Kevin Abbring svůj potenciál
Hyundai aktuálně testuje v Polsku v rámci příprav na zdejší soutěž. Abbring má na zdejší soutěž velmi dobré vzpomínky, když zde dokázal v roce 2009 v JWRC vyhrát: "V Polsku je nadšení pro rallysport obrovské a atmosféra je neuvěřitelná. Proto mě moc těší, že sérii čtyř soutěží odstartují právě v Polsku."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.