Testovací jezdec týmu, Kevin Abbring, už letos jel v Mexiku. Tam za zraněného Daniho Sorda v továrním týmu zaskakoval Hayden Paddon, jeho místo pak obsadil právě Abbring. Holanďan se dočká ještě dalších 4 startů.
Hyundai dnes potvrdil čtyři starty pro Kevina Abbringa. Holanďan pojede v Polsku, Německu, Francii a ve Walesu. Tým pro něj nasadí čtvrté auto. "Testovací plán mu zatím neumožňoval zúčastnit se soutěží. Ve druhé polovině roku už ale bude snažší sladit jeho testovací program se starty ve WRC.
Tyto čtyři starty umožní Kevinovi posbírat více zkušeností se soutěžemi WRC. Navíc odpovídají našemu cíli podpořit ve WRC mladíka. Chceme dát Kevinovi šanci nastoupit na nejvyšší úrovni rallysportu. Bude tak mít šanci zlepšit své dovednosti ve srovnání s nejlepšími," okomentoval jeho start Michel Nandan.
Ve Švédsku naznačil Kevin Abbring svůj potenciál
Hyundai aktuálně testuje v Polsku v rámci příprav na zdejší soutěž. Abbring má na zdejší soutěž velmi dobré vzpomínky, když zde dokázal v roce 2009 v JWRC vyhrát: "V Polsku je nadšení pro rallysport obrovské a atmosféra je neuvěřitelná. Proto mě moc těší, že sérii čtyř soutěží odstartují právě v Polsku."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?