Esapekka Lappi se snaží před startem Rally Portugal mírnit očekávání, která jsou na jeho osobu vyvíjena. Sám sebe jako favorita na titul ve WRC2 nevnímá.
I samotného jezdce překvapila startovní listina soutěže - ve WRC2 se bude měřit hned s 26 konkurenty: "To bude tvrdý boj," předvídá úřadující mistr Evropy. Tým absolvoval přímo na místě dvoudenní testy, ve kterých Fin našel optimální nastavení Škody Fabia R5 před jejím debutem ve WRC.
"Nastavení, které jsme našli, mi docela sedí. Na shakedownu budu možná muset ještě něco málo pozměnit, ale budeme začínat s dobrým základem. Zatím ale nevíme, jak si na tom stojíme ve srovnání s ostatními," říká 24 letý jezdec pro 'wrc.com'. Pro spoustu lidí je navíc hlavním favoritem kategorie na zisk titulu.
Svůj talent již v minulosti několikrát ukázal a navíc má k dispozici nejmodernější vůz ve své kategorii. Esapekka Lappi si tlak na svoji osobu uvědomuje a proto se jej snaží zmírnit: "Mým cílem v této sezoně není vyhrát šampionát." Esapekka má u továrního týmu za sebou sezonu v Asii a druhou v Evropě.
"Některé soutěže znám - asi 60 % - ale ne všechny." Kromě sbírání zkušeností chce jezdec Škody Auto také snížit chybovost, která jej vloni trápila: "Vloni jsme udělali až moc hloupých chyb. Letos se musím snažit, abych dokončil každou rally."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.