Poté, co Elfyn Evans minulý týden v Argentině vyjel letošní první bednu pro M-Sport, tak šéf týmu, Malcolm Wilson, teď řekl, že by ve druhé polovině sezony rád viděl více podií.
Elfyn Evans pro tým v okolí argentinského Villa Carlos Paz zajistil první letošní podium, pro Brita se jedná o první podium ve WRC. Wilson teď věří, že to pomůže posunutí výkonů mladíka na další stupínek. "Odvedl ohromnou práci," říká Malcolm Wilson pro wrc.com. "Tentokrát to bylo všechno o rychlosti a o postarání se o auto a on odvedl skvělou práci. Z jeho dřívějších rally víme, že Elfyn má starou hlavu na mladých ramenou, ale myslím si, že toto podium ho pozvedne a bude vědět, že může udělat další krok."
OK, byl trochu zklamaný tím, že si většinu rally jel svůj vlastní závod a s nikým pořádně nebojoval, ale v letošních podmínkách by to byla poslední věc, kterou by potřeboval." Klíčovou věcí v posunutí se na další úroveň bude nová evoluce Fordu Fiesta RS WRC. S tou se Ott Tänak i Elfyn Evans představí už na nadcházející soutěži v Portugalsku (21. až 24. května).
Evans v Argentině sice lehce profitoval z odpadnutí spousty soupeřů, ale podium se počítá (foto: M-Sport/McKlein)
"Cílem vždy bylo, že až dostaneme nové auto, tak se ve druhé polovině sezony pokusíme dostat oba naše jezdce na podium. Nové auto bude bez pochyby debutovat v Portugalsku. Testy jdou dobře a už se na něj opravdu těšíme."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.