AKUTUALIZACE PO 2. ETAPĚ; V Irsku se jede další soutěž ME. Pravidelné účastníky ME doplnili silní domácí jezdci, kteří dle mnohých, třeba i Krise Meekea, mohou míchat kartami na čele.
Po 2. etapě:
Doplníme...
Výsledky po RZ18
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. C. Breen - S. Martin Peugeot 208 T16 2:04:04,5 - - - 2. K. Kajetanowicz - J. Baran Ford Fiesta R5 +6,4 3. J. Moffett - J. Rowan Ford Fiesta RRC +1:42,3 4. S. Moffett - K. Atkinson Ford Fiesta RRC +2:24,1 5. Ch. Martin - T. Salva Peugeot 208 T16 +2:41,2 6. A. Lukyanuk - Y. Chervonenko Ford Fiesta R5 +4:35,3 7. T. Doyle - E. Hayes Škoda Fabia S2000 +5:23,5 8. J. Tarabus - D. Trunkát Škoda Fabia S2000 +7:27,7 9. R. Jeets - A. Toom Ford Fiesta R5 +8:34,9 10. E. Bergkvist - J. Sjöberg Opel Adam R2 +8:52,8Po 1. etapě:
Na čele soutěže se od samého začátku rozpoutal souboj mezi dvojicí domácích jezdců - Craig Breen na Peugeotu 208 T16 a Robertem Barrablem na Fordu Fiesta R5. Sekundovat se jim snažil i Brit, Alastair Fisher, který ale v RZ3 skončil mimo trať. Právě souboj této trojice na čele předpovídal před soutěží tovární jezdec Citroënu v MS, Kris Meeke.
Hezky jel v dopolední sekci i Robert Consani, který v Irsku debutuje za volantem Citroënu DS3 R5. Jenže v odpolední sekci jej ze 3. místa vyřadily problémy s převodovkou francouzského speciálu. Odpoledne výrazněji zrychlil Kajetan Kajetanowicz (v odpolední sekci tři druhé časy, jeden třetí a jednu zkoušku vyhrál). Polák po pátku drží třetí místo.
Za ním jsou bratři Moffettové s Fordy Fiesta RRC. Jejich ztráta na čelo už ale přesahuje 45s. Jaromír Tarabus drží se Škodou Fabia S2000 sympatické 8. místo. Za pozornost jistě stojí, že až za jeho zády je po pátku druhý tovární jezdec Peugeotu, mladík Charles Martin v ME debutující s Peugeotem 208 T16.
Výsledky po RZ8
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. C. Breen - S. Martin Peugeot 208 T16 49:09,6 - - - 2. R. Barrable - D. Connolly Ford Fiesta R5 +1,0 3. K. Kajetanowicz - J. Baran Ford Fiesta R5 +16,8 4. J. Moffett - J. Rowan Ford Fiesta RRC +42,1 5. S. Moffett - K. Atkinson Ford Fiesta RRC +49,3 6. S. Wright - M. Galvin Ford Fiesta R5 +59,8 7. E. Thornburn - P. Beaton Ford Fiesta S2000 +1:03,6 8. J. Tarabus - D. Trunkát Škoda Fabia S2000 +1:16,2 9. Ch. Martin - T. Salva Peugeot 208 T16 +1:16,6 10. J. Greer - K. Riddick Citroën DS3 R5 +1:49,7Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?