AKUTUALIZACE PO 2. ETAPĚ; V Irsku se jede další soutěž ME. Pravidelné účastníky ME doplnili silní domácí jezdci, kteří dle mnohých, třeba i Krise Meekea, mohou míchat kartami na čele.
Po 2. etapě:
Doplníme...
Výsledky po RZ18
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. C. Breen - S. Martin Peugeot 208 T16 2:04:04,5 - - - 2. K. Kajetanowicz - J. Baran Ford Fiesta R5 +6,4 3. J. Moffett - J. Rowan Ford Fiesta RRC +1:42,3 4. S. Moffett - K. Atkinson Ford Fiesta RRC +2:24,1 5. Ch. Martin - T. Salva Peugeot 208 T16 +2:41,2 6. A. Lukyanuk - Y. Chervonenko Ford Fiesta R5 +4:35,3 7. T. Doyle - E. Hayes Škoda Fabia S2000 +5:23,5 8. J. Tarabus - D. Trunkát Škoda Fabia S2000 +7:27,7 9. R. Jeets - A. Toom Ford Fiesta R5 +8:34,9 10. E. Bergkvist - J. Sjöberg Opel Adam R2 +8:52,8Po 1. etapě:
Na čele soutěže se od samého začátku rozpoutal souboj mezi dvojicí domácích jezdců - Craig Breen na Peugeotu 208 T16 a Robertem Barrablem na Fordu Fiesta R5. Sekundovat se jim snažil i Brit, Alastair Fisher, který ale v RZ3 skončil mimo trať. Právě souboj této trojice na čele předpovídal před soutěží tovární jezdec Citroënu v MS, Kris Meeke.
Hezky jel v dopolední sekci i Robert Consani, který v Irsku debutuje za volantem Citroënu DS3 R5. Jenže v odpolední sekci jej ze 3. místa vyřadily problémy s převodovkou francouzského speciálu. Odpoledne výrazněji zrychlil Kajetan Kajetanowicz (v odpolední sekci tři druhé časy, jeden třetí a jednu zkoušku vyhrál). Polák po pátku drží třetí místo.
Za ním jsou bratři Moffettové s Fordy Fiesta RRC. Jejich ztráta na čelo už ale přesahuje 45s. Jaromír Tarabus drží se Škodou Fabia S2000 sympatické 8. místo. Za pozornost jistě stojí, že až za jeho zády je po pátku druhý tovární jezdec Peugeotu, mladík Charles Martin v ME debutující s Peugeotem 208 T16.
Výsledky po RZ8
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. C. Breen - S. Martin Peugeot 208 T16 49:09,6 - - - 2. R. Barrable - D. Connolly Ford Fiesta R5 +1,0 3. K. Kajetanowicz - J. Baran Ford Fiesta R5 +16,8 4. J. Moffett - J. Rowan Ford Fiesta RRC +42,1 5. S. Moffett - K. Atkinson Ford Fiesta RRC +49,3 6. S. Wright - M. Galvin Ford Fiesta R5 +59,8 7. E. Thornburn - P. Beaton Ford Fiesta S2000 +1:03,6 8. J. Tarabus - D. Trunkát Škoda Fabia S2000 +1:16,2 9. Ch. Martin - T. Salva Peugeot 208 T16 +1:16,6 10. J. Greer - K. Riddick Citroën DS3 R5 +1:49,7Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?