AKUTUALIZACE PO 2. ETAPĚ; V Irsku se jede další soutěž ME. Pravidelné účastníky ME doplnili silní domácí jezdci, kteří dle mnohých, třeba i Krise Meekea, mohou míchat kartami na čele.
Po 2. etapě:
Doplníme...
Výsledky po RZ18
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. C. Breen - S. Martin Peugeot 208 T16 2:04:04,5 - - - 2. K. Kajetanowicz - J. Baran Ford Fiesta R5 +6,4 3. J. Moffett - J. Rowan Ford Fiesta RRC +1:42,3 4. S. Moffett - K. Atkinson Ford Fiesta RRC +2:24,1 5. Ch. Martin - T. Salva Peugeot 208 T16 +2:41,2 6. A. Lukyanuk - Y. Chervonenko Ford Fiesta R5 +4:35,3 7. T. Doyle - E. Hayes Škoda Fabia S2000 +5:23,5 8. J. Tarabus - D. Trunkát Škoda Fabia S2000 +7:27,7 9. R. Jeets - A. Toom Ford Fiesta R5 +8:34,9 10. E. Bergkvist - J. Sjöberg Opel Adam R2 +8:52,8Po 1. etapě:
Na čele soutěže se od samého začátku rozpoutal souboj mezi dvojicí domácích jezdců - Craig Breen na Peugeotu 208 T16 a Robertem Barrablem na Fordu Fiesta R5. Sekundovat se jim snažil i Brit, Alastair Fisher, který ale v RZ3 skončil mimo trať. Právě souboj této trojice na čele předpovídal před soutěží tovární jezdec Citroënu v MS, Kris Meeke.
Hezky jel v dopolední sekci i Robert Consani, který v Irsku debutuje za volantem Citroënu DS3 R5. Jenže v odpolední sekci jej ze 3. místa vyřadily problémy s převodovkou francouzského speciálu. Odpoledne výrazněji zrychlil Kajetan Kajetanowicz (v odpolední sekci tři druhé časy, jeden třetí a jednu zkoušku vyhrál). Polák po pátku drží třetí místo.
Za ním jsou bratři Moffettové s Fordy Fiesta RRC. Jejich ztráta na čelo už ale přesahuje 45s. Jaromír Tarabus drží se Škodou Fabia S2000 sympatické 8. místo. Za pozornost jistě stojí, že až za jeho zády je po pátku druhý tovární jezdec Peugeotu, mladík Charles Martin v ME debutující s Peugeotem 208 T16.
Výsledky po RZ8
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. C. Breen - S. Martin Peugeot 208 T16 49:09,6 - - - 2. R. Barrable - D. Connolly Ford Fiesta R5 +1,0 3. K. Kajetanowicz - J. Baran Ford Fiesta R5 +16,8 4. J. Moffett - J. Rowan Ford Fiesta RRC +42,1 5. S. Moffett - K. Atkinson Ford Fiesta RRC +49,3 6. S. Wright - M. Galvin Ford Fiesta R5 +59,8 7. E. Thornburn - P. Beaton Ford Fiesta S2000 +1:03,6 8. J. Tarabus - D. Trunkát Škoda Fabia S2000 +1:16,2 9. Ch. Martin - T. Salva Peugeot 208 T16 +1:16,6 10. J. Greer - K. Riddick Citroën DS3 R5 +1:49,7Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?