Circuit of Ireland: Breen vyhrál vteřinový souboj s Kajetanowiczem

Barum Czech Rally Zlín (CZE)
Barum Czech Rally Zlín (CZE), foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
iM2 4. dubna 2015 9:24
Sdílej:

AKUTUALIZACE PO 2. ETAPĚ; V Irsku se jede další soutěž ME. Pravidelné účastníky ME doplnili silní domácí jezdci, kteří dle mnohých, třeba i Krise Meekea, mohou míchat kartami na čele.

Po 2. etapě:

Doplníme...

Výsledky po RZ18

Pořadí po RZ Posádkavůz
Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího     1.   C. Breen - S. Martin  Peugeot 208 T16
2:04:04,5 - - - 
    2.   K. Kajetanowicz - J. Baran  Ford Fiesta R5  +6,4
    3.   J. Moffett - J. Rowan  Ford Fiesta RRC  +1:42,3
    4.   S. Moffett - K. Atkinson  Ford Fiesta RRC    +2:24,1
    5.   Ch. Martin - T. Salva  Peugeot 208 T16
   +2:41,2     6.   A. Lukyanuk - Y. Chervonenko  Ford Fiesta R5
   +4:35,3
    7.   T. Doyle - E. Hayes  Škoda Fabia S2000    +5:23,5
    8.   J. Tarabus - D. Trunkát  Škoda Fabia S2000    +7:27,7
    9.   R. Jeets - A. Toom  Ford Fiesta R5    +8:34,9
 10.   E. Bergkvist - J. Sjöberg  Opel Adam R2
  +8:52,8

Po 1. etapě:

Na čele soutěže se od samého začátku rozpoutal souboj mezi dvojicí domácích jezdců - Craig Breen na Peugeotu 208 T16 a Robertem Barrablem na Fordu Fiesta R5. Sekundovat se jim snažil i Brit, Alastair Fisher, který ale v RZ3 skončil mimo trať. Právě souboj této trojice na čele předpovídal před soutěží tovární jezdec Citroënu v MS, Kris Meeke.

Hezky jel v dopolední sekci i Robert Consani, který v Irsku debutuje za volantem Citroënu DS3 R5. Jenže v odpolední sekci jej ze 3. místa vyřadily problémy s převodovkou francouzského speciálu. Odpoledne výrazněji zrychlil Kajetan Kajetanowicz (v odpolední sekci tři druhé časy, jeden třetí a jednu zkoušku vyhrál). Polák po pátku drží třetí místo.

Za ním jsou bratři Moffettové s Fordy Fiesta RRC. Jejich ztráta na čelo už ale přesahuje 45s. Jaromír Tarabus drží se Škodou Fabia S2000 sympatické 8. místo. Za pozornost jistě stojí, že až za jeho zády je po pátku druhý tovární jezdec Peugeotu, mladík Charles Martin v ME debutující s Peugeotem 208 T16.

Výsledky po RZ8

Pořadí po RZ Posádkavůz
Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího
    1.   C. Breen - S. Martin  Peugeot 208 T16 49:09,6 - - - 
    2.   R. Barrable - D. Connolly  Ford Fiesta R5  +1,0
    3.   K. Kajetanowicz - J. Baran  Ford Fiesta R5  +16,8
    4.   J. Moffett - J. Rowan  Ford Fiesta RRC
   +42,1     5.   S. Moffett - K. Atkinson  Ford Fiesta RRC
   +49,3
    6.   S. Wright - M. Galvin  Ford Fiesta R5    +59,8
    7.   E. Thornburn - P. Beaton  Ford Fiesta S2000    +1:03,6
    8.   J. Tarabus - D. Trunkát  Škoda Fabia S2000    +1:16,2
    9.   Ch. Martin - T. Salva  Peugeot 208 T16
   +1:16,6  10.   J. Greer - K. Riddick  Citroën DS3 R5
  +1:49,7
Témata:
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.