Circuit of Ireland: Breen vyhrál vteřinový souboj s Kajetanowiczem

Barum Czech Rally Zlín (CZE)
Barum Czech Rally Zlín (CZE), foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
iM2 4. dubna 2015 09:24
Sdílej:

AKUTUALIZACE PO 2. ETAPĚ; V Irsku se jede další soutěž ME. Pravidelné účastníky ME doplnili silní domácí jezdci, kteří dle mnohých, třeba i Krise Meekea, mohou míchat kartami na čele.

Po 2. etapě:

Doplníme...

Výsledky po RZ18

Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího     1.   C. Breen - S. Martin  Peugeot 208 T16 2:04:04,5 - - -      2.   K. Kajetanowicz - J. Baran  Ford Fiesta R5  +6,4     3.   J. Moffett - J. Rowan  Ford Fiesta RRC  +1:42,3     4.   S. Moffett - K. Atkinson  Ford Fiesta RRC    +2:24,1     5.   Ch. Martin - T. Salva  Peugeot 208 T16    +2:41,2     6.   A. Lukyanuk - Y. Chervonenko  Ford Fiesta R5    +4:35,3     7.   T. Doyle - E. Hayes  Škoda Fabia S2000    +5:23,5     8.   J. Tarabus - D. Trunkát  Škoda Fabia S2000    +7:27,7     9.   R. Jeets - A. Toom  Ford Fiesta R5    +8:34,9  10.   E. Bergkvist - J. Sjöberg  Opel Adam R2   +8:52,8

Po 1. etapě:

Na čele soutěže se od samého začátku rozpoutal souboj mezi dvojicí domácích jezdců - Craig Breen na Peugeotu 208 T16 a Robertem Barrablem na Fordu Fiesta R5. Sekundovat se jim snažil i Brit, Alastair Fisher, který ale v RZ3 skončil mimo trať. Právě souboj této trojice na čele předpovídal před soutěží tovární jezdec Citroënu v MS, Kris Meeke.

Hezky jel v dopolední sekci i Robert Consani, který v Irsku debutuje za volantem Citroënu DS3 R5. Jenže v odpolední sekci jej ze 3. místa vyřadily problémy s převodovkou francouzského speciálu. Odpoledne výrazněji zrychlil Kajetan Kajetanowicz (v odpolední sekci tři druhé časy, jeden třetí a jednu zkoušku vyhrál). Polák po pátku drží třetí místo.

Za ním jsou bratři Moffettové s Fordy Fiesta RRC. Jejich ztráta na čelo už ale přesahuje 45s. Jaromír Tarabus drží se Škodou Fabia S2000 sympatické 8. místo. Za pozornost jistě stojí, že až za jeho zády je po pátku druhý tovární jezdec Peugeotu, mladík Charles Martin v ME debutující s Peugeotem 208 T16.

Výsledky po RZ8

Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího     1.   C. Breen - S. Martin  Peugeot 208 T16 49:09,6 - - -      2.   R. Barrable - D. Connolly  Ford Fiesta R5  +1,0     3.   K. Kajetanowicz - J. Baran  Ford Fiesta R5  +16,8     4.   J. Moffett - J. Rowan  Ford Fiesta RRC    +42,1     5.   S. Moffett - K. Atkinson  Ford Fiesta RRC    +49,3     6.   S. Wright - M. Galvin  Ford Fiesta R5    +59,8     7.   E. Thornburn - P. Beaton  Ford Fiesta S2000    +1:03,6     8.   J. Tarabus - D. Trunkát  Škoda Fabia S2000    +1:16,2     9.   Ch. Martin - T. Salva  Peugeot 208 T16    +1:16,6  10.   J. Greer - K. Riddick  Citroën DS3 R5   +1:49,7
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.