Od Rally Portugal by měla vyjet DS 3 WRC s inovovaným designem. Kromě dalších technických novinek připravil tým také změnu v aerodynamice vozu.
Pouze Volkswagenu se povedlo hned od startu sezony 2015 vyjet s kompletně novým vozem. Citroën se koncentroval na to, aby měl pro začátek sezony připravený nový motor, který pochází z WTCC (stále ale jde 1,6l s turbem). Protože jsou ale v rally použité pro motor jiné uchytné body, inženýři museli navrhnout nový blok motoru.
Kromě toho obsahoval tento první krok modifikace auta také novou zadní nápravu a upravené zadní přítlačné křídlo. Po návratu do Evropy bude následovat další vývojový krok auta. Tým chce získat více přítlaku na přední nápravu, nasadí tedy novou nápravu a také změní aerodynamicku v přední části auta.
Ta půjde poznat nejenom podle upraveného předního nárazníku, ale změněny budou také přední blatníky. Ty poměrně silně připomínají řešení z Volkswagenu Polo R WRC. Poslední vývojový krok je v plánu zhruba na polovinu sezony - sestávat se bude z vylepšeného podvozku. Pak už by měli Mads Ostberg a Kris Meeke dostat opravdu účinnou zbraň proti továrním Volkswagenům.
Citroën upravený vůz testoval v Portugalsku, na video se můžete také podívat:
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?