Podle zpráv z Německa by mohl být letos tovární tým Škoda Motorsport pro MS tvořen dvěma seveřany - Esapekkou Lappim a Pontusem Tidemandem. Fin a Švéd by se měli postarat o co nejlepší reklamu novince z Mladé Boleslavi.
Připravuje Škoda pro WRC2 tovární tým? Podle zpráv německého 'Motorsport aktuell' by od Portugalska měl jet o titul v této kategorii nejen Esapekka Lappi, ale doplnit by jej měl i Pontus Tidemand.
24 letý švédský talent by mohl nastavit pro Lappiho laťku. V roce 2013 vyhrál Tidemand titul v JWRC a své kvality už ukázal dvakrát i ve voze WRC (pokaždé ve Švédsku). Pokud by bylo angažmá u Škody Motorsport pravdou, pak by poprvé nastupoval za tovární tým.
Na novou Fabii R5 je už dlouhý seznam čekatelů. I tak chce ale Škoda Auto starty ve WRC2 udělat novému vozu patričnou reklamu. Tento postup (nasazení továrního týmu) už značka využila i v případě projektu Škoda Fabia S2000.
Letos ve Švédsku jel Pontus s Fordem Fiesta RRC ve veskrze továrním zbarvení Fordu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?