Podle zpráv z Německa by mohl být letos tovární tým Škoda Motorsport pro MS tvořen dvěma seveřany - Esapekkou Lappim a Pontusem Tidemandem. Fin a Švéd by se měli postarat o co nejlepší reklamu novince z Mladé Boleslavi.
Připravuje Škoda pro WRC2 tovární tým? Podle zpráv německého 'Motorsport aktuell' by od Portugalska měl jet o titul v této kategorii nejen Esapekka Lappi, ale doplnit by jej měl i Pontus Tidemand.
24 letý švédský talent by mohl nastavit pro Lappiho laťku. V roce 2013 vyhrál Tidemand titul v JWRC a své kvality už ukázal dvakrát i ve voze WRC (pokaždé ve Švédsku). Pokud by bylo angažmá u Škody Motorsport pravdou, pak by poprvé nastupoval za tovární tým.
Na novou Fabii R5 je už dlouhý seznam čekatelů. I tak chce ale Škoda Auto starty ve WRC2 udělat novému vozu patričnou reklamu. Tento postup (nasazení továrního týmu) už značka využila i v případě projektu Škoda Fabia S2000.
Letos ve Švédsku jel Pontus s Fordem Fiesta RRC ve veskrze továrním zbarvení Fordu
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.