Podle zpráv z Německa by mohl být letos tovární tým Škoda Motorsport pro MS tvořen dvěma seveřany - Esapekkou Lappim a Pontusem Tidemandem. Fin a Švéd by se měli postarat o co nejlepší reklamu novince z Mladé Boleslavi.
Připravuje Škoda pro WRC2 tovární tým? Podle zpráv německého 'Motorsport aktuell' by od Portugalska měl jet o titul v této kategorii nejen Esapekka Lappi, ale doplnit by jej měl i Pontus Tidemand.
24 letý švédský talent by mohl nastavit pro Lappiho laťku. V roce 2013 vyhrál Tidemand titul v JWRC a své kvality už ukázal dvakrát i ve voze WRC (pokaždé ve Švédsku). Pokud by bylo angažmá u Škody Motorsport pravdou, pak by poprvé nastupoval za tovární tým.
Na novou Fabii R5 je už dlouhý seznam čekatelů. I tak chce ale Škoda Auto starty ve WRC2 udělat novému vozu patričnou reklamu. Tento postup (nasazení továrního týmu) už značka využila i v případě projektu Škoda Fabia S2000.
Letos ve Švédsku jel Pontus s Fordem Fiesta RRC ve veskrze továrním zbarvení Fordu
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.