Zkraje dubna by měla být homologovaná nová Škoda Fabia R5. Podle zpráv německého 'rallye-magazin.de' by se mohla premiéra nového vozu odehrát na domácí Rally Šumava.
Rozhodující fáze vývoje Fabie R5 právě běží. Zkraje dubna má být auto homologováno podle pravidel FIA. Poprvé by se nová Škoda mohla představit na Rally Šumava (24. - 25. dubna). Při této příležitosti by se za volant měl posadit Jan Kopecký.
Dlouholetý tovární jezdec Škody Auto by měl patřit při premiérové soutěži Českého mistrovství mezi favority, i když konkurence již může přezbrojit na vozy WRC. Program továrního týmu Škoda Motorsport pro tuto sezonu zatím zůstává neznámý.
Na vývoji speciálu se opět podílí i Raimund Baumschlager - jeho tým BRR dostane k dispozici první dva klientské vozy, které z fabriky vyjedou. Jeden z těchto exemplářů dostane do ruky Fabian Kreim, kterého si Škoda Auto Deutschland vyhlédla jako nadějného mladíka a který letos bojuje o titul v Německém mistrovství.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?