Hayden Paddon a Kevin Abbring předvedli při Rally Sweden dobrý výkon. Oba mladíci si z víkendu odnášejí pozitiva.
Největší pozornost z továrního týmu Hyundai na sebe upoutal samozřejmě Thierry Neuville, ale ani jeho kolegové, Hayden Paddon a Kevin Abbring, nepředvedli vůbec špatné výkony. Novozélanďan si dojel pro páté místo v cíli, což je jeho doposud nejlepší výsledek ve WRC. "Pro nás to byla hodně důležitá soutěž.
Bylo důležité, že se nám podařilo posbírat na této velmi těžké soutěži důležité zkušenosti. Po páteční etapě jsme byl 6., poté jsme se rozhodli, že toto místo udržíme. Museli jsme hodně tvrdě pracovat na tom, abychom svůj styl i nastavení auta přizpůsobili těmto extrémně obtížným podmínkám.
Jsem moc rád za to, jak soutěž probíhala, a že se nám povedlo zlepšit se. Měli jsme pár dobrých okamžiků i pár problémů. Ale dojet v TOP5 je pro nás hodně dobrý výsledek a jsou to důležité body pro tým. Myslím, že jsme dosáhli nejlepšího možného. Před Mexikem je to pro nás dobrá výchozí pozice," řekl Hayden Paddon.
Kevin při své první soutěži s vozem WRC
Jeho značkový kolega, Kevin Abbring, ve Švédsku debutoval s vozem WRC. Nešlo tedy o příliš snadný začátek pro mladého Holanďana, který sice dvakrát výrazně ztratil výletem mimo trať, jinak ale zajížděl slibné časy: "Na tuto soutěž zřejmě jen tak nezapomenu. Jsem opravdu rád, že se mi povedlo dokončit moji první soutěž s Hyundai i20 WRC.
Byla to neskutečná zkušenost a pro mě i privilegium odjet tyto těžké zkoušky ve Švédsku. Zdejší zkoušky mají můj respekt. Hodně jsem se bavil a neustále rostlo moje sebevědomí. Bylo tam sice pár složitých momentů, ale ty při takto těžké premiérové soutěži musíte čekat. Měli jsme jisté problémy s rozpisem, ale jinak to bylo v pořádku. Už se nemohu dočkat mých dalších startů ve WRC."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.