Hayden Paddon a Kevin Abbring předvedli při Rally Sweden dobrý výkon. Oba mladíci si z víkendu odnášejí pozitiva.
Největší pozornost z továrního týmu Hyundai na sebe upoutal samozřejmě Thierry Neuville, ale ani jeho kolegové, Hayden Paddon a Kevin Abbring, nepředvedli vůbec špatné výkony. Novozélanďan si dojel pro páté místo v cíli, což je jeho doposud nejlepší výsledek ve WRC. "Pro nás to byla hodně důležitá soutěž.
Bylo důležité, že se nám podařilo posbírat na této velmi těžké soutěži důležité zkušenosti. Po páteční etapě jsme byl 6., poté jsme se rozhodli, že toto místo udržíme. Museli jsme hodně tvrdě pracovat na tom, abychom svůj styl i nastavení auta přizpůsobili těmto extrémně obtížným podmínkám.
Jsem moc rád za to, jak soutěž probíhala, a že se nám povedlo zlepšit se. Měli jsme pár dobrých okamžiků i pár problémů. Ale dojet v TOP5 je pro nás hodně dobrý výsledek a jsou to důležité body pro tým. Myslím, že jsme dosáhli nejlepšího možného. Před Mexikem je to pro nás dobrá výchozí pozice," řekl Hayden Paddon.
Kevin při své první soutěži s vozem WRC
Jeho značkový kolega, Kevin Abbring, ve Švédsku debutoval s vozem WRC. Nešlo tedy o příliš snadný začátek pro mladého Holanďana, který sice dvakrát výrazně ztratil výletem mimo trať, jinak ale zajížděl slibné časy: "Na tuto soutěž zřejmě jen tak nezapomenu. Jsem opravdu rád, že se mi povedlo dokončit moji první soutěž s Hyundai i20 WRC.
Byla to neskutečná zkušenost a pro mě i privilegium odjet tyto těžké zkoušky ve Švédsku. Zdejší zkoušky mají můj respekt. Hodně jsem se bavil a neustále rostlo moje sebevědomí. Bylo tam sice pár složitých momentů, ale ty při takto těžké premiérové soutěži musíte čekat. Měli jsme jisté problémy s rozpisem, ale jinak to bylo v pořádku. Už se nemohu dočkat mých dalších startů ve WRC."
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?