Andreas Mikkelsen přiznal, že po příjezdu do servisu nedokázal udržet svoje emoce po prohrané bitvě o vítězství s Ogierem. S odstupem času si ale Nor uvědomuje, že je i mistr světa porazitelný.
Tlak na Mikkelsena byl v poslední etapě Rally Sweden obrovský. Až po příjezdu do servisní zóny v Hagforsu byl schopný promluvit o jednom z nejnapínavějších finišů v historii vůbec, kde nakonec vítězství připadlo Sébastienu Ogierovi a druhé místo si odváží Thierry Neuville.
"Když jsem dojel do cíle zkoušky, tak jsem byl hodně zklamaný. Ale ne tak, jako když jsem dojel do servisu. Když jedete zpět do servisu, tak se dostaví všechny ty emoce a začnete přemýšlet o tom, co se stalo. Pak je to opravdu těžké. Rozhodli jsme se, že na posledním testu pojedeme na maximum, abychom zkusili vyjet první vítězství.
Začali jsme opravdu dobře, ale pak jsem na konci udělal chybu, která byla opravdu devastující. Když jste zaseknutí v bariéře, tak si nestačíte uvědomit, co se vlastně stalo. Zadní částí auta jsme trefili bariéru, náraz poté poslal do sněhu předek. Nohu z plynu jsem nesundal, abychom se z toho dostali, jenže jsme se ještě víc zahrabali.
Mikkelsen již nechce hrát u Volkswagenu třetí housle, ale chce bojovat s Ogierem o vítězství
Naštěstí tam bylo dost diváků, kteří nás dostali zpět na trať. Ještě nikdy jsme nebyli tak blízko vítězství, ale jsem si jistý, že už není daleko. Zkušenost z boje o vítězství a z toho, když jsem bránil své vedení, je pro mě absolutně nová. To si odnesu do dalších soutěží. Pokud se znovu dostanu do takové situace, pak ji snad zvládnu lépe.
Jsem si ale jistý, že mohu porazit Seba [Ogiera]. Také vím, že jsme schopni po dobu celé soutěže vyvinout tlak. Je určitě těžší, když máte náskok 20s a musíte jej bránit, než když jste 20s za někým a útočíte. Lovec jede prostě flat-out, lovený musí zvolit riziko, které je ochotný podstoupit. Hlavním cílem ale není vítězství, nýbrž vylepšení 3. místa v celkovém hodnocení. Daleko raději bych ale postoupil ještě o další příčku výš."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.