Yuriy Protasov doufá, že bude schopen potvrdit svůj program na sezonu 2015 po úvodní Rally Monte Carlo. Ukrajinec pojede úvodní soutěž sezony s DS 3 WRC týmu D-MAX.
Následně se rýsuje solidní program pro tuto sezonu, avšak finální potvrzení by mělo přijít až po soutěži v Monte Carlu. Vloni odjel Yuriy Protasov 12 soutěží střídavě ve WRC2 s Fordem Fiesta RRC nebo R5 a také se třikrát svezl s Fordem Fiesta RS WRC.
Ve WRC2 obsadil 4. příčku, ale dlouho se držel v čele šampionátu. V Německu a Španělsku dojel s vozem WRC vždy těsně za body na 11. místě. V plánu má Yuriy 17. ledna test DS 3 WRC poblíž města Gap.
"Naším cílem je pokračovat směrem vpřed a růst jako posádka. Dostali jsme zajímavou nabídku odjet první soutěž sezony s DS 3 WRC. Tento projekt má velký potenciál. Začneme na Monte Carlu a budeme doufat, že všechno bude OK," říká jezdec.
Yuriy na trati Katalánské rally
Pro tým D-MAX to bude premiérový závod v MS. Luca Pregliasco, který je v týmu zodpovědný za start Protasova na Monte Carlu, řekl, že D-MAX by byl dobrým krokem v jeho kariéře. Šéf týmu, Max Beltrami, se už na premiéru v MS moc těší: "Věřím, že Protasov má velký potenciál, jeho loňské vítězství v rámci WRC2 na Monte Carlu zvyšuje očekávání. Náš tým tvrdě pracuje na tom, aby se stal vhodnou volbou oproti ostatním týmům působícím v MS."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?