Yuriy Protasov doufá, že bude schopen potvrdit svůj program na sezonu 2015 po úvodní Rally Monte Carlo. Ukrajinec pojede úvodní soutěž sezony s DS 3 WRC týmu D-MAX.
Následně se rýsuje solidní program pro tuto sezonu, avšak finální potvrzení by mělo přijít až po soutěži v Monte Carlu. Vloni odjel Yuriy Protasov 12 soutěží střídavě ve WRC2 s Fordem Fiesta RRC nebo R5 a také se třikrát svezl s Fordem Fiesta RS WRC.
Ve WRC2 obsadil 4. příčku, ale dlouho se držel v čele šampionátu. V Německu a Španělsku dojel s vozem WRC vždy těsně za body na 11. místě. V plánu má Yuriy 17. ledna test DS 3 WRC poblíž města Gap.
"Naším cílem je pokračovat směrem vpřed a růst jako posádka. Dostali jsme zajímavou nabídku odjet první soutěž sezony s DS 3 WRC. Tento projekt má velký potenciál. Začneme na Monte Carlu a budeme doufat, že všechno bude OK," říká jezdec.
Yuriy na trati Katalánské rally
Pro tým D-MAX to bude premiérový závod v MS. Luca Pregliasco, který je v týmu zodpovědný za start Protasova na Monte Carlu, řekl, že D-MAX by byl dobrým krokem v jeho kariéře. Šéf týmu, Max Beltrami, se už na premiéru v MS moc těší: "Věřím, že Protasov má velký potenciál, jeho loňské vítězství v rámci WRC2 na Monte Carlu zvyšuje očekávání. Náš tým tvrdě pracuje na tom, aby se stal vhodnou volbou oproti ostatním týmům působícím v MS."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.