Yuriy Protasov doufá, že bude schopen potvrdit svůj program na sezonu 2015 po úvodní Rally Monte Carlo. Ukrajinec pojede úvodní soutěž sezony s DS 3 WRC týmu D-MAX.
Následně se rýsuje solidní program pro tuto sezonu, avšak finální potvrzení by mělo přijít až po soutěži v Monte Carlu. Vloni odjel Yuriy Protasov 12 soutěží střídavě ve WRC2 s Fordem Fiesta RRC nebo R5 a také se třikrát svezl s Fordem Fiesta RS WRC.
Ve WRC2 obsadil 4. příčku, ale dlouho se držel v čele šampionátu. V Německu a Španělsku dojel s vozem WRC vždy těsně za body na 11. místě. V plánu má Yuriy 17. ledna test DS 3 WRC poblíž města Gap.
"Naším cílem je pokračovat směrem vpřed a růst jako posádka. Dostali jsme zajímavou nabídku odjet první soutěž sezony s DS 3 WRC. Tento projekt má velký potenciál. Začneme na Monte Carlu a budeme doufat, že všechno bude OK," říká jezdec.
Yuriy na trati Katalánské rally
Pro tým D-MAX to bude premiérový závod v MS. Luca Pregliasco, který je v týmu zodpovědný za start Protasova na Monte Carlu, řekl, že D-MAX by byl dobrým krokem v jeho kariéře. Šéf týmu, Max Beltrami, se už na premiéru v MS moc těší: "Věřím, že Protasov má velký potenciál, jeho loňské vítězství v rámci WRC2 na Monte Carlu zvyšuje očekávání. Náš tým tvrdě pracuje na tom, aby se stal vhodnou volbou oproti ostatním týmům působícím v MS."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?