M-Sport World Rally Team dnes představil zbarvení svých vozů pro letošní ročník šampionátu WRC.
Nový design vozů je inspirován také minulostí. Vozy značky Ford jsou součástí světového šampionátu už od roku 1973, kdyby byl oficiálně ustanoven a M-Sport by rád letošním zbarvením svých vozů některé ikonické designy z minulosti připomněl.
Barevná kombinace Fiest RS WRC tedy letos bude odkazovat na Ford Escort RS 1800 MKII Hannu Mikkola z roku 1980 a na Ford Sierra RS Cosworth Colina McRae z roku 1989. Hlavními partnery týmu pro tuto sezonu zůstávají Castrol a Michelin.
Šéf týmu, Malcolm Wilson, řekl: "Když jsme dělali letošní zbarvení, tak jsme chtěli přijít s něčím čerstvým a vzrušujícím, co by oslavovalo dlouhou a uznávanou historii ve FIA World Rally Championship. Během této historie vozy značky Ford nastupovaly s některými z nejnápadnějších barevných schémat, které se staly oblíbenými po celém světě.
Je skvělé vidět některé z těchto ikonických zbarvení reflektujících se v našem voze pro rok 2015 - moderní design se hodí k našemu mladému a ambicióznímu týmu. Neustále můžeme těžit ze svělé podpory všech ve Fordu, Castrolu a Michelinu a to nezmiňuji naše cenné obchodní partnery. Mluvím za všechny, když říkám, že se těšíme na sezonu, která je před námi, a na odhalení velkého potenciálu jak Elfyna [Evanse] tak i Otta [Tänaka]."
fotky nového zbarvení si můžete prohlédnout zde
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.