Toyota si chce pro svůj tým v MS 'vychovat' mladíka. Zájem měla o juniora Citroënu, kterého se pokusila přetáhnout.
Toyota napodzim zorganizovala test v Itálii, kam pozvala pět mladíků - informovali jsme Vás v tomto článku. Podle informací serveru AutoHebdo.fr tento "rozstřel" vyhrál Stéphane Lefebre, kterému TMG vytvořilo nabídku na starty ve WRC2 s jejich podporou.
Francouz dostal jako odměnu za vítězství v JWRC od Citroënu 'pouze' 6 startů ve WRC2, nabídka Toyoty tedy byla lepší. Jenže když se to Citroën dozvěděl, tak okamžitě nabídku Toyoty nejen dorovnal, ale dokonce vylepšil - mladíkovi nabídl rozšířený program ve WRC2 navíc dva starty v ME a minimálně dva starty s DS 3 WRC.
Podle spekulací francouzského serveru je dalším v pořadí Kevin Abbring. Tomu včera nebyl prodloužen program u Peugeotu, a tak doufá ve smlouvu s Toyotou. Jezdec se navíc před časem nechal slyšet, že "bojuje o místo ve WRC".
Citroën má s výchovou mladíků zkušenosti, když do WRC přivedl Sébastiena Loeba a také Sébastiena Ogiera. Ten však po roce v továrním týmu po vzájemných neshodách odešel k VW.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?