Po pěti ročnících v Alsasku se soutěž vrací na Korsiku, alespoň dle informací francouzského serveru dna.fr.
Dle zdrojů Francouzů se příští rok vrátí do MS rally 'tisíce zatáček'. Bez Sébastiena Loeba se totiž Rally de France v Alsasku neudrží.
V posledních týdnech totiž département Haut-Rhin a poté i département Bas-Rhin ohlásily, že už dále soutěž finančně podporovat nebudou. Podobné stanovisko posléze zaujalo i město Mulhouse (ústy svého starosty Jeana Rottnera).
Všechno dovršil v úterý odpoledne starosta Štrasburku, Robert Herrmann, který řekl, že svůj finanční příspěvek sníží ze 300 000 EUR na 150 000 EUR. Philippe Richert, který stojí v čele regionu Alsasko, hodlá soutěž dále podpořit, avšak pouze ve stejné výši jako v roce 2014. S podporou však počká na rozhodnutí Francouzské Automobilové Federace.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?