Po pěti ročnících v Alsasku se soutěž vrací na Korsiku, alespoň dle informací francouzského serveru dna.fr.
Dle zdrojů Francouzů se příští rok vrátí do MS rally 'tisíce zatáček'. Bez Sébastiena Loeba se totiž Rally de France v Alsasku neudrží.
V posledních týdnech totiž département Haut-Rhin a poté i département Bas-Rhin ohlásily, že už dále soutěž finančně podporovat nebudou. Podobné stanovisko posléze zaujalo i město Mulhouse (ústy svého starosty Jeana Rottnera).
Všechno dovršil v úterý odpoledne starosta Štrasburku, Robert Herrmann, který řekl, že svůj finanční příspěvek sníží ze 300 000 EUR na 150 000 EUR. Philippe Richert, který stojí v čele regionu Alsasko, hodlá soutěž dále podpořit, avšak pouze ve stejné výši jako v roce 2014. S podporou však počká na rozhodnutí Francouzské Automobilové Federace.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?