Sedm let poté, co jezdil jako poslední Ital pravidelně MS Gigi Galli, se Lorenzo Bertelli s podporou italského výrobce pneumatik Pirelli přihlásil do MS jako tým.
Zlatá éra Italů v MS je již dávno pryč. Posledním, kdo pravidelně v MS jezdil, byl Gigi Galli. Po dlouhé době se ale v roce 2015 dočká Itálie znovu svého jezdce startujícího pravidelně v MS s vozem WRC.
Lorenzo Bertelli - syn Miuccia Prady, spoluvlastnice světoznámé značky, se se svým týmem Fuckmatie přihlásil do MS. 26 letý jezdec letos získal třetí místo ve WRC2 za Nasserem Al-Attiyahem a Jarim Ketomaou.
Ital se dočká podpory ze strany Pirelli, tato společnost bude jeho Ford Fiesta RS WRC týmu M-Sport obouvat.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.