Kris Meeke a jeho zatím neoznámený týmový kolega budou v příštím roce závodit s modernizovaným speciálem Citroën DS3 WRC. Cíl je jasný - vyzvat zatím dominantní Polo R WRC.
Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, oznámil, že mají před sebou rok plný vývoje jejich DS3 WRC. S tím se pojí také mnohem ambicioznější cíle na nadcházející sezonu. "Příští rok bude homologována spousta nových věcí a uděláme to ve třech etapách," řekl Yves Matton pro WRC Live.
"První krok přijde na Rally Monte Carlo s novým motorem používajícím stejnou filozofii jako ten, se kterým jezdíme ve World Touring Cars. Budeme mít nové zavěšení a představíme nové řazení pádly [rychlostních stupňů], které můžeme od příštího roku používat. Poté, přiližně někde kolem Portugalska - ačkoliv si nejsme jisti tím, na přesně které soutěži - budeme mít evoluci aerodynamického balíčku. A nakonec očekáváme další velký krok se zavěšením ve druhé polovině sezony."
Příští rok se můžeme těšit na upravené speciály DS3 WRC
Matton věří, že kombinace mechanických zlepšení a jezdců s většími zkušenostmi s autem umožní týmu zlepšit letošní nejlepší výsledek, kterým je druhé místo ze Sardinie. "Příští rok doufáme v to, že vyhrajeme pár rally. Očekáváme, že se auto hodně zlepší. A doufáme také, že i naši jezdci budou mít více zkušeností než tomu bylo zkraje tohoto roku. Letos jsme čekali na to, až se nám otevřou dveře, aby nám to dalo možnost získat vítězství. OK, otevřeno jsme měli v Německu, ale bohužel jsme toho nevyužili! Doufám, že příští rok se podobné situace budou dít častěji."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?