Všichni netrpělivě očekávají příchod dalšího speciálu kategorie R5. Po Fordu, Citroënu a Peugeotu by se jím měla stát Škoda.
Podle německého serveru 'rallye-magazin.de' k homologaci nedojde až v létě, jak bylo na začátku vývojových prací původně avizováno, ale už zkraje roku. Škoda zaznamenává velkou poptávku pro modelu Fabia R5, proto je už teď jasné, že někteří zákazníci budou muset na svoje vozy čekat.
K některým by se měly jejich stroje dostat až v průběhu roku, první kompletní sezona by tak byla až 2016. Tovární tým by však v případě dřívější homologace mohl odjet (téměř) kompletní ročník 2015 s novým vozem Fabia R5.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?