Všichni netrpělivě očekávají příchod dalšího speciálu kategorie R5. Po Fordu, Citroënu a Peugeotu by se jím měla stát Škoda.
Podle německého serveru 'rallye-magazin.de' k homologaci nedojde až v létě, jak bylo na začátku vývojových prací původně avizováno, ale už zkraje roku. Škoda zaznamenává velkou poptávku pro modelu Fabia R5, proto je už teď jasné, že někteří zákazníci budou muset na svoje vozy čekat.
K některým by se měly jejich stroje dostat až v průběhu roku, první kompletní sezona by tak byla až 2016. Tovární tým by však v případě dřívější homologace mohl odjet (téměř) kompletní ročník 2015 s novým vozem Fabia R5.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?