Stéphane Sarrazin se v pondělí vrátil z Japonska ze závodu seriálu WEC, dnes už sedí ve Fordu Fiesta RS WRC a vyhrává kvalifikaci na Korsice. Druhý čas zajel další Ford, tentokrát ve specifikaci R5 s Kajetanem Kajetanowiczem za volantem.
ME je již sice rozhodnuté, avšak i tak Korsika slibuje zajímavou podívanou. Na Korsiku, jednu z klasických bývalých soutěží MS, se totiž sjela skvělá konkurence. Evropskou špičku přiostří tři hosté z Francie (Sarrazin, Maurin a Bouffier). Škoda, že pojede jenom jeden tovární vůz Škoda Fabia S2000. Trať měřila 2,64 kilometru.
Výsledky kvalifikace:
01. Stephane Sarrazin (Ford Fiesta RRC) - 1:27.7 min02. Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5) +0,1 03. Julien Maurin (Ford Fiesta R5) +0,204. Kevin Abbring (Peugeot 208 T16 R5) +1,005. Esapekka Lappi (Skoda Fabia S2000) + 1,706. Bryan Bouffier (Ford Fiesta R5) +2,507. Romain Dumas (Porsche 997 GT3) +2,808. Jaromir Tarabus (Skoda Fabia S2000) +2,909. Craig Breen (Peugeot 208 T16 R5) +3,210. Bruno Magalhaes (Peugeot 208 T16 R5) +9,3
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?