Stéphane Sarrazin se v pondělí vrátil z Japonska ze závodu seriálu WEC, dnes už sedí ve Fordu Fiesta RS WRC a vyhrává kvalifikaci na Korsice. Druhý čas zajel další Ford, tentokrát ve specifikaci R5 s Kajetanem Kajetanowiczem za volantem.
ME je již sice rozhodnuté, avšak i tak Korsika slibuje zajímavou podívanou. Na Korsiku, jednu z klasických bývalých soutěží MS, se totiž sjela skvělá konkurence. Evropskou špičku přiostří tři hosté z Francie (Sarrazin, Maurin a Bouffier). Škoda, že pojede jenom jeden tovární vůz Škoda Fabia S2000. Trať měřila 2,64 kilometru.
Výsledky kvalifikace:
01. Stephane Sarrazin (Ford Fiesta RRC) - 1:27.7 min02. Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5) +0,1 03. Julien Maurin (Ford Fiesta R5) +0,204. Kevin Abbring (Peugeot 208 T16 R5) +1,005. Esapekka Lappi (Skoda Fabia S2000) + 1,706. Bryan Bouffier (Ford Fiesta R5) +2,507. Romain Dumas (Porsche 997 GT3) +2,808. Jaromir Tarabus (Skoda Fabia S2000) +2,909. Craig Breen (Peugeot 208 T16 R5) +3,210. Bruno Magalhaes (Peugeot 208 T16 R5) +9,3
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.