Stéphane Sarrazin se v pondělí vrátil z Japonska ze závodu seriálu WEC, dnes už sedí ve Fordu Fiesta RS WRC a vyhrává kvalifikaci na Korsice. Druhý čas zajel další Ford, tentokrát ve specifikaci R5 s Kajetanem Kajetanowiczem za volantem.
ME je již sice rozhodnuté, avšak i tak Korsika slibuje zajímavou podívanou. Na Korsiku, jednu z klasických bývalých soutěží MS, se totiž sjela skvělá konkurence. Evropskou špičku přiostří tři hosté z Francie (Sarrazin, Maurin a Bouffier). Škoda, že pojede jenom jeden tovární vůz Škoda Fabia S2000. Trať měřila 2,64 kilometru.
Výsledky kvalifikace:
01. Stephane Sarrazin (Ford Fiesta RRC) - 1:27.7 min02. Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5) +0,1 03. Julien Maurin (Ford Fiesta R5) +0,204. Kevin Abbring (Peugeot 208 T16 R5) +1,005. Esapekka Lappi (Skoda Fabia S2000) + 1,706. Bryan Bouffier (Ford Fiesta R5) +2,507. Romain Dumas (Porsche 997 GT3) +2,808. Jaromir Tarabus (Skoda Fabia S2000) +2,909. Craig Breen (Peugeot 208 T16 R5) +3,210. Bruno Magalhaes (Peugeot 208 T16 R5) +9,3
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?