Světová rada FIA potvrdila změnu v pořadí, ve kterém budou jezdci vyrážet do soutěže v sezoně 2015.
V pátek a v sobotu budou jezdci vyrážet do soutěže podle průběžného pořadí v MS. V neděli pak prioritní jezdci číslo 1 a 2 pojedou v soutěži v obráceném pořadí. Tato změna bude hrát zásadní roli hlavně na šotolinových soutěžích a především Sébastien Ogier ji nese dost nelibě.
Kromě toho byl také sjednocen formát soutěží, který čítá prakticky dva a půl dne. Jezdit se bude od pátku do neděleního poledne s minimální kilometráží 300 ostrých kilometrů. Ve čtvrtek mohou pořadatelé uspořádat slavnostní start a případně speciálku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?