Úleva pro všechny fanoušky, i v příštím roce uvidíme na tratích WRC vozy DS3 WRC, DS3 R5 a DS3 R3T. Ovšem jméno Citroën se vytrácí.
"Je to konec Citroënu ve WRC?" dostal otázku Yves Matton při jednom z rozhovorů pro francouzský Best-of-rallylive.com. Ten asi vteřinu pouvažoval a pak odpověděl: "Máte pravdu, je to tak." Důvod je zřejmý, v automobilovém průmyslu totiž došlo ke změně - od 1. června má totiž koncern PSA tři značky (Peugeot, Citroën a DS).
Současné WRC francouzského koncernu vychází z civilního modelu DS3, kterého se již od roku 2010 prodalo přes 500 000 kusů. Dalšími modely značky DS jsou DS4 a DS5. I ostatní vozy DS se prodávají velmi dobře, což donutilo šéfa PSA, Carlose Tavarese, k vytvoření nové značky.
Nová značka si teď musí vybudovat svoji vlastní identitu. Tomu v koncernu PSA přikládají velkou důležitost, avšak uvědomují si, že půjde o velmi dlouhou misi. Marketing tedy bude hrát velkou roli a WRC poskytuje skvělou příležitost pro prezentaci nové značky.
Na horním okraji předního okna vidíme označení DS
Logo nové značky bylo prezentováno teprve před několika týdny na autosalonu v Paříži. Nová značka nabízí momentálně údajně až 15 různých modelů vozů. Na víkendové Rally Catalunya byl přítomný i nejvyšší šéf značky DS, Yves Bonnefont, se svým marketingovým ředitelem.
"Příští rok přistoupí značka DS k motorsportu velmi odpovědně. S vyjímkou marketingu a komunikace však tato změna nijak neovlivní naše působení ve WRC a v rámci soutěží," ubezpečil Matton.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!