V kvalifikaci na Rallye du Valais, 10. podnik FIA European Rally Championship, si zajistil nejrychlejší čas Craig Breen na Peugeotu 208 T16.
Jezdci továrního týmu Peugeot opět ukazují, že jejich speciály jsou velice rychlé. V minulosti byla jejich největší slabinou spolehlivost. Dokáží teď ve Švýcarsku tuto nelichotivou statistiku zlomit?
Výsledky kvalifikace:
1. Craig Breen: 2:29,1 min.2. Kevin Abbring: 2:29,3 min.3. Esapekka Lappi: 2:29,7 min.4. Sepp Wiegand 2:30,9 min.5. Jaromír Tarabus: 2:33,0 min.6. Robert Consani: 2:33,4 min.7. Jaroslav Orsák: 2:34,5 min.8. Bruno Magalhães: 2:35,3 min.9. Sébastien Carron 2:35,9 min.10. Antonín Tlusťák: 2:38,0 min.11. Nicolas Althaus: 2:40,8 min.12. Kajetan Kajetanowicz: 2:43,2 min.13. Olivier Burri: 3:16,4 min.
Startovní pořadí: 1. B. Magalhães; 2. C. Breen; 3. K. Abbring; 4. E. Lappi; 5. S. Wiegand; 6. J. Tarabus; 7. R. Consani; 8. J. Orsák; 9. S. Carron; 10. A. Tlusťák
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?