ERC - Již za čtrnáct dnů se jede předposlední podnik ERC, Rally du Valais, a česká stopa zde nebude chybět.
Z českých luhů a hájů jsou přihlášeni Tomáš Kurka, Jaroslav Orsák, Antonín Tlusťák a Jaromír Tarabus, nechybí ani Martin Hudec.
Rally ve Švýcarsku vyžaduje určité zkušenosti s tamními tratěmi. z toho mohou těžit jak Tlusťák tak Orsák, kteří už zde loni startovali. Všichni jmenovaní pojedou vozy Škoda FAbia S2000, hromě Martina Hudce, který bude pilotovat Lancer a bude se snažit o co nejlepší výsledek v Production Car Cupu, kde boojuje s Pushkarem.
Rally du Valais, 24. – 26. října 2014, Martigny, Švýcarsko
Aktuální pořadí po Barum Rally je Lappi 123, Wiegand 104, Kajetanowicz 94, Breen 74, Pech 63 v Production Cupu vede Pushkar 117, Hudec 104, Voroblovs 40. Ve dvoukolkách je první Bessenyey 111, druhý Lefebvre 87 a třetí Černý 68, čtvrtý Ingram 46.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?