ERC - Již za čtrnáct dnů se jede předposlední podnik ERC, Rally du Valais, a česká stopa zde nebude chybět.
Z českých luhů a hájů jsou přihlášeni Tomáš Kurka, Jaroslav Orsák, Antonín Tlusťák a Jaromír Tarabus, nechybí ani Martin Hudec.
Rally ve Švýcarsku vyžaduje určité zkušenosti s tamními tratěmi. z toho mohou těžit jak Tlusťák tak Orsák, kteří už zde loni startovali. Všichni jmenovaní pojedou vozy Škoda FAbia S2000, hromě Martina Hudce, který bude pilotovat Lancer a bude se snažit o co nejlepší výsledek v Production Car Cupu, kde boojuje s Pushkarem.
Rally du Valais, 24. – 26. října 2014, Martigny, Švýcarsko
Aktuální pořadí po Barum Rally je Lappi 123, Wiegand 104, Kajetanowicz 94, Breen 74, Pech 63 v Production Cupu vede Pushkar 117, Hudec 104, Voroblovs 40. Ve dvoukolkách je první Bessenyey 111, druhý Lefebvre 87 a třetí Černý 68, čtvrtý Ingram 46.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.