Jari-Matti Latvala se chce po 15 letech postarat o vítězství nějakého seveřana na asfaltové rally. Na shakedownu Rallye de France-Alsace byl nejrychlejší.
Už před startem soutěže se Jari-Matti Latvala vyjádřil bojovně. "S asfaltovými soutěžemi mám ještě otevřený účet. Poté, co jsem byl v Německu tak blízko, jsem teď pevně odhodlán vyjet si svoje první vítězství na asfaltu."
Fin zajel na shakedownu nejrychlejší čas, je třeba ale připustit, že shakedown je jedna věc a soutěž se pojede na úplně jiných cestách. Druhého nejrychlejšího času dosáhl Kris Meeke (+1,2s) a třetí čas shodně zajeli Sébastien Ogier a Dani Sordo (oba +1,7s)
Výsledky shakedownu Rallye de France-Alsace 01. J.-M. Latvala VW Polo WRC 2:36,0 02. K. Meeke Citroen DS3 WRC 2:37,2 03. S. Ogier VW Polo WRC 2:37,7 04. D. Sordo Hyundai i20 WRC 2:37,7 05. A. Mikkelsen VW Polo WRC 2:39,1 06. T. Neuville Hyundai i20 WRC 2:39,3 07. M. Östberg Citroen DS3 WRC 2:39,5 08. R. Kubica Ford Fiesta WRC 2:39,6 09. Y. Protasov Ford Fiesta WRC 2:42,0 10. E. Evans Ford Fiesta WRC 2:42,1 11. D. Kuipers Ford Fiesta WRC 2:42,5 12. B. Bouffier Hyundai i20 WRC 2:42,7 13. S. Chardonnet Citroen DS3 R5 2:43,4 14. M. Hirvonen Ford Fiesta WRC 2:43,5 15. M. Prokop Ford Fiesta WRC 2:46,0 16. M. Maurin Ford Fiesta WRC 2:46,0 17. Q. Gilbert Ford Fiesta R5 2:47,0Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?