Jari-Matti Latvala se chce po 15 letech postarat o vítězství nějakého seveřana na asfaltové rally. Na shakedownu Rallye de France-Alsace byl nejrychlejší.
Už před startem soutěže se Jari-Matti Latvala vyjádřil bojovně. "S asfaltovými soutěžemi mám ještě otevřený účet. Poté, co jsem byl v Německu tak blízko, jsem teď pevně odhodlán vyjet si svoje první vítězství na asfaltu."
Fin zajel na shakedownu nejrychlejší čas, je třeba ale připustit, že shakedown je jedna věc a soutěž se pojede na úplně jiných cestách. Druhého nejrychlejšího času dosáhl Kris Meeke (+1,2s) a třetí čas shodně zajeli Sébastien Ogier a Dani Sordo (oba +1,7s)
Výsledky shakedownu Rallye de France-Alsace 01. J.-M. Latvala VW Polo WRC 2:36,0 02. K. Meeke Citroen DS3 WRC 2:37,2 03. S. Ogier VW Polo WRC 2:37,7 04. D. Sordo Hyundai i20 WRC 2:37,7 05. A. Mikkelsen VW Polo WRC 2:39,1 06. T. Neuville Hyundai i20 WRC 2:39,3 07. M. Östberg Citroen DS3 WRC 2:39,5 08. R. Kubica Ford Fiesta WRC 2:39,6 09. Y. Protasov Ford Fiesta WRC 2:42,0 10. E. Evans Ford Fiesta WRC 2:42,1 11. D. Kuipers Ford Fiesta WRC 2:42,5 12. B. Bouffier Hyundai i20 WRC 2:42,7 13. S. Chardonnet Citroen DS3 R5 2:43,4 14. M. Hirvonen Ford Fiesta WRC 2:43,5 15. M. Prokop Ford Fiesta WRC 2:46,0 16. M. Maurin Ford Fiesta WRC 2:46,0 17. Q. Gilbert Ford Fiesta R5 2:47,0Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?