Karl Kruuda se stal prvním ne-finským jezdcem v 59 leté historii finského šampionátu, který ho dokázal vyhrát. Tuto čest mu zajistilo třetí místo z Pirelli Rally in Tampere .
21 letý Estonec jezdil ve Finsku s Fordem Fiesta S2000 týmu PrintSport. V konečném hodnocení má náskok 8 bodů (ve Finsku sezona začíná v zimě a končí napodzim). Karla Kruudu zradil v poslední soutěži roku posilovač řízení, i tak ale dojel na třetím místě.
"Vytvořili jsme historii, což je neskutečný pocit. Teď mám velmi unavené ruce, protože mi vypověděl službu posilovač řízení. Bylo tudíž těžké udržet auto na trati. Musím říct, že tyhle tratě opravdu miluji, především proto, že člověk musí jet naplno za všech podmínek. Pravděpodobně pojedu několik soutěží ve Finsku i příští rok," řekl jezdec po dojezdu do cíle.
Kruuda jezdil v roce 2011 i se Škodou Fabia S2000
Karl navíc ještě může získat titul ve WRC2, v nadcházejícíc soutěži ve Francii sice nepojede, ale stále mu zbývají dva podniky roku - Španělsko a Wales. Ve WRC má však k dispozici už novější techniku v podobě Peugeotu 208 T16.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.