Chris Atkinson připouští, že se možná ve své kariéře ve WRC dostal na rozcestí poté, co rychlostně nestačil na konkurenci ani při své domácí Rally Austrália.
36 letý jezdec se vrátil za volant továrního Hyundai po 6 měsících, když před Austrálií jel naposledy v Mexiku. Nedostatek soutěžních kilometrů byl znát, Chris Atkinson dovezl Hyundai i20 WRC do cíle až na 10. místě. Hyundai se ve svém první sezoně rozhodl střídat ve svých autech 6 jezdců, Atkinson ale dostal (zatím?) příležitost jenom dvakrát.
"Věděl jsem, že bude těžké sem dojet a po šesti měsích, kdy jsem neseděl v autě, závodit, proto jsem se pokusil soutěž si užít. Pokoušel jsem si užívat svou jízdu a bavit se, ale nikdy to nebude stejné, jako když jste jezdec s kompletním programem.
Když nejste jezdec s pořádným programem 8 až 10 soutěží, tak je těžké se dostat do tempa. Během víkendu jsem nikdy necítil, že bych jel v opravdu dobrém tempu a nebo že bych našel správný rytmus. A to bylo vidět na časech.
Už výkony Atkinsona s Mini v roce 2012 nebyly nijak přesvědčivé
Nebourali jsme, ale také jsme nikdy nedojeli do cíle [rychlostní zkoušky] s tím, že bychom si řekli: 'OK, tohle bylo maximum, co jsem byl schopný zajet'. Vím, čeho jsem v minulosti dosáhl a jak vyhrávat rychlostní zkoušky, vím jaká rychlost je na to zapotřebí. Ale v Austrálii jsem zkrátka nebyl schopný nalézt ten správný rytmus," smutní pilot, který má zkušenosti se všemi současnými speciály WRC až na Volkswagen Polo R WRC.
Žádné jeho další starty týmem Hyundai potvrzeny nebyly a nejistota panuje i ohledně roku 2015. Uvidíme jej ještě ve WRC? "Chci si být jistý, že cokoliv budu dělat, mě bude bavit a momentálně si to [soutěžení] užívám. Nechci jen sbírat čísla - proto tu nejsem. Pokud by to znamenalo, že bych měl jít někam jinam, kde bych mohl závodit, pak se také tak stane."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?