Ani ne tři týdny po překvapivém double z Německa čeká na tovární tým Hyundai nová výzva: V Austrálii by chtěl dokázat vzestup své formy. Jednička týmu, Thierry Neuville, má na tento kontinent dobré vzpomínky.
Hyundai doveze i na nejodlehlejší soutěž sezony (od základen v Evropě) tři vozy i20 WRC. S auty kromě stabilní posádky týmu, Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul, pojede i domácí matador Chris Atkinson navigovaný Stéphanem Prévotem, do třetího auta usedne novozélandská dvojice Hayden Paddon/John Kennard.
Po dvojitém vítězství v Německu 'rostě chuť': "Bezpochyby to byl moment, na který nezapomeneme. Zároveň ale víme, že musíme zůstat nohama na zemi. I přes tento úspěch zůstává naším cílem dovést do cíle všechna tři auta," mírní očekávání Thierry Neuville. Ten zde vloni při svém debutu na těchto tratích získal skvělé druhé místo.
Pro Chrise Atkinsona jde o domácí soutěž, naposledy se navíc svezl před půl rokem v Mexiku: "Během dvoudenního testu ve Francii auto prokázalo velmi solidní rychlost, navíc mě budou jistě hnát dopředu australští fanoušci. Rozhodně ale nechci podcenit fakt, že jsem 6 měsíců nejel žádnou soutěž. Cílem pro mě tedy bude jezdit stabilně dobré časy a dovést auto do cíle."
Paddon na testu ve Francii našel lepší nastavení
Také pro Novozélanďana Haydena Paddona jde vlastně o domácí rally: "Očekávám spoustu novozélandských vlajek kolem tratí. Na testu ve Francii jsme změnili nastavení auta oproti předešlým soutěžím. Fungovalo to lépe. Celkově vzato si myslím, že jsme udělali krok vpřed. I proto bychom měli být schopni bojovat o přední místa."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?