Ani ne tři týdny po překvapivém double z Německa čeká na tovární tým Hyundai nová výzva: V Austrálii by chtěl dokázat vzestup své formy. Jednička týmu, Thierry Neuville, má na tento kontinent dobré vzpomínky.
Hyundai doveze i na nejodlehlejší soutěž sezony (od základen v Evropě) tři vozy i20 WRC. S auty kromě stabilní posádky týmu, Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul, pojede i domácí matador Chris Atkinson navigovaný Stéphanem Prévotem, do třetího auta usedne novozélandská dvojice Hayden Paddon/John Kennard.
Po dvojitém vítězství v Německu 'rostě chuť': "Bezpochyby to byl moment, na který nezapomeneme. Zároveň ale víme, že musíme zůstat nohama na zemi. I přes tento úspěch zůstává naším cílem dovést do cíle všechna tři auta," mírní očekávání Thierry Neuville. Ten zde vloni při svém debutu na těchto tratích získal skvělé druhé místo.
Pro Chrise Atkinsona jde o domácí soutěž, naposledy se navíc svezl před půl rokem v Mexiku: "Během dvoudenního testu ve Francii auto prokázalo velmi solidní rychlost, navíc mě budou jistě hnát dopředu australští fanoušci. Rozhodně ale nechci podcenit fakt, že jsem 6 měsíců nejel žádnou soutěž. Cílem pro mě tedy bude jezdit stabilně dobré časy a dovést auto do cíle."
Paddon na testu ve Francii našel lepší nastavení
Také pro Novozélanďana Haydena Paddona jde vlastně o domácí rally: "Očekávám spoustu novozélandských vlajek kolem tratí. Na testu ve Francii jsme změnili nastavení auta oproti předešlým soutěžím. Fungovalo to lépe. Celkově vzato si myslím, že jsme udělali krok vpřed. I proto bychom měli být schopni bojovat o přední místa."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?