Thierry Neuville šel v shakedownu se svým Hyundai i20 WRC přes střechu. Start by ale měl stihnout. Nejrychlejší čas zajel Jari-Matti Latvala s Volkswagenem Polo R WRC.
Thierry Neuville s Hyundai i20 WRC šel v shakedownu přes střechu. Belgičan dvakrát projel trať shakedownu bez problémů, potřetí skončil ve vinicích. "Byla to rychlá levá zatáčka, která utahovala. Zadkem jsem trefil kamennou zídku. To mě vyhodilo a na trávě jsem ztratil zadek auta. Pak už jsme jeli vinicemi," popsal situaci jezdec.
"Okamžitě jsme se přetočili a auto ne a ne se zastavit. Na svahu jsme se převalili asi šestkrát nebo sedmkrát a až poté se konečně zastavili. Dveře na straně Nicolase se otevřely, což není ve svahu, kde je spousta kovových tyček, moc bezpečné. Měli jsme štěstí, že se nám nic nestalo!" pokračoval Thierry Neuville.
Nejrychlejší čas zajel Jari-Matti Latvala s Volkswagenem, ten o půl vteřiny porazil Ogiera. I třetí místo si připsal díky Mikkelsenovi Volkswagen. Za touto trojicí se seřadili nejrychlejší zátupci dalších značek: Kris Meeke (4.), Dani Sordo (5.) a Mikko Hirvonen (6.).
Výsledky shakedownu:
1) Jari-Matti Latvala 2:20,8 min.2) Sébastien Ogier +0,5s3) Andreas Mikkelsen +1,1s4) Kris Meeke +1,7s5) Dani Sordo +2,2s6) Mikko Hirvonen +2,9s7) Robert Kubica +3,1s=) Thierry Neuville +3,1s9) Mads Ostberg +3,3s10) Elfyn Evans +4,4s11) Dennis Kuipers +5,9s=) Bryan Bouffier +6,9s13) Martin Prokop +6,9s14) Yuriy Protasov +8,1s15) Sam Moffett +9,1s16) Jaroslav Melichárek +10,3s
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.